اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کارگر سمنانی مدال برنز مسابقات ملی مهارت را کسب کرد

کارگر سمنانی مدال برنز نخستین دوره مسابقات ملی مهارت ایران در رشته جوشکاری را از آن خود کرد.

کارگر سمنانی مدال برنز مسابقات ملی مهارت را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در نخستین دوره مسابقات ملی مهارت ایران که توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد، سیاوش میرصفری شرکت‌کننده معرفی‌شده از سوی شرکت تیراژه ماشین سمنان موفق به کسب رتبه سوم و مدال برنز در رشته جوشکاری با گاز محافظ Co2 شد.

110 کارگر ماهر از سراسر ایران در سه گروه ماشین‌کاری صنعتی، طراحی مهندسی و جوشکاری در مرحله کشوری این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند که از نفرات اول تا سوم هر رشته با اعطای مدال و جوایز نفیس تجلیل شد.

از استان سمنان پنج شرکت‌کننده در گرایش‌های مختلف رشته جوشکاری به این دوره از مسابقات اعزام شده بودند که سه نفر از آنان از سوی شرکت تیراژه ماشین و دو نفر نیز از سوی شرکت آریاترانسفو شرق و قدرت به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان معرفی‌ شده بودند و در نهایت سیاوش میرصفری از شرکت تیراژه ماشین موفق به کسب رتبه سوم و مدال برنز نخستین دوره این رقابت‌ها شد.

در این مسابقات کارگران ماهر شرکت‌های آریا ترانسفو شرق و قدرت و تیراژه ماشین با کارگران ماهر شرکت‌های ذوب‌آهن اصفهان، تراکتورسازی تبریز، پارس خودرو، پگاه خوزستان، لاستیک بارز، شرکت ملی صنعت فولاد ایران، صنایع پمپیران، نفت آفتاب و دنیای ماموت به رقابت پرداختند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول