اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مهارت‌آموزی 2108 سرباز استان سمنان/ طرح «سرباز مهارت» ادامه می‌یابد

مهارت‌آموزی دو هزار و 108 سرباز ارتش، سپاه و فراجای استان سمنان در قالب طرح «سرباز مهارت» انجام شد و گفته می‌شود که این طرح در استان دامه می‌یابد.

مهارت‌آموزی 2108 سرباز استان سمنان/ طرح «سرباز مهارت» ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز هم‌زمان با دهه فجر، سردار منصور شوقانی، جانشین فرمانده سپاه استان سمنان و معاون نیروی انسانی سپاه استان ضمن بازدید از کارگاه‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید سردار سلیمانی شهرستان سمنان، با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان پیرامون مشارکت سپاه در حوزه‌های مرتبط با مهارت‌آموزی و گسترش همکاری‌های مشترک دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسؤولان از کارگاه‌های آسانسور، فناوری خودرو، برق خودرو، برق ساختمان و plc، تراش و فرز CNC، جوشکاری و صنایع چوب بازدید کردند.

محمد عسگریان، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید سردار سلیمانی سمنان در این بازدید به ارائه توضیحاتی پیرامون رشته‌های آموزشی و مخاطبان این کارگاه‌ها پرداخت.

سیدحسین شاهچراغ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان هم در حاشیه این بازدید با اشاره به تصویب قانون جذب کمک اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، خواستار مشارکت سپاه استان سمنان در راستای ایجاد، تجهیز و تأمین مواد مصرفی کارگاه‌های آموزشی شد.

شاهچراغ ضمن تبیین نقش آموزش‌های مهارتی و با اشاره به اثرگذاری سپاه و بسیج در جامعه، فرهنگ‌سازی آموزش‌های مهارتی را از طریق تریبون‌های این دو نهاد بسیار مؤثر دانست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری ارتش، سپاه و فراجا به دو هزار و 108 سرباز در قالب طرح سرباز مهارت آموزش ارائه شده است، گفت: 490 نفر از این تعداد، سربازان سپاه استان سمنان بوده‌اند که با مشارکت دوجانبه می‌توان این آموزش‌ها را از نظر کمی و کیفی گسترش داد.

سردار منصور شوقانی، جانشین فرمانده سپاه استان سمنان نیز اظهار کرد: فعالیت‌ها و خدمات آموزش فنی و حرفه‌ای در استان بسیار مطلوب و اثرگذار است و این بازدید نیز زمینه شناخت بیشتر ما را فراهم آورد.

وی افزود: تقویت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باعث کاهش آسیب‌های جامعه خصوصاً در حوزه امنیتی خواهد شد و بر همین اساس، ما ضمن پشتیبانی از این فعالیت‌ها، در حوزه ترویج و نشر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز مشارکت خواهیم کرد.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان ضمن تقدیر از مدیران و مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای، بر افزایش کمی و کیفی طرح سرباز مهارت از طریق تعامل بیشتر با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان تأکید کرد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول