اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۵ پروژه عمرانی در شهرک صنعتی دامغان بهره‌برداری شد

پنج پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرک و ناحیه صنعتی شهرستان دامغان هم‌زمان با دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

۵ پروژه عمرانی در شهرک صنعتی دامغان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، عصر امروز پنج پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرک و ناحیه صنعتی شهرستان دامغان با اعتبار بیش از ۲۳۷ میلیارد ریال در دهه فجر ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید.

جلال سلیمانی، مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه دامغان با اشاره به افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان در دهه فجر، اظهار کرد: پروژه اجرای شبکه روشنایی و ۲۰ کیلوولت به طول ۲۰ کیلومتر و با اعتبار ۷۸ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال در شهرک صنعتی این شهرستان یکی از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان است.

وی بیان کرد: اجرای رمپ ورودی و خروجی به طول حدود ۲ کیلومتر و با اعتبار ۵۴ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال در شهرک صنعتی دامغان از دیگر پروژه‌های عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است که هم‌زمان با سایر پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان افتتاح شد.

مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه دامغان خاطرنشان کرد: اجرای جدول به طول ۱۶ کیلومتر و با سرمایه‌گذاری ۵۳ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

سلیمانی ادامه داد: شبکه گاز با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال در ناحیه صنعتی صیدآباد شهرستان دامغان هم‌زمان با دهه فجر امسال افتتاح شد.

وی گفت: پروژه تأمین آب با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در ناحیه صنعتی صیدآباد شهرستان دامغان هم‌زمان با دهه فجر ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید.

شهرک صنعتی دامغان ۵۶۳ هکتار مساحت دارد که ۲۱۹ هکتار آن زمین صنعتی و ۳۹۵ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه‌خانه فاضلاب برخوردار است و ۲۲۳ قرارداد حق انتفاع و بهره‌برداری با سرمایه‌گذاران به مساحت ۱۲۰ هکتار در آن منعقد شده است.

۷۵ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۱۳۵ میلیارد ریال برای یک‌هزار و ۱۳۴ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول