اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انعقاد ۷۰ قرارداد عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: قرارداد اجرای ۷۰ پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتبار بالغ‌بر ۲ هزار و ۴۱۳ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان منعقد شد.

انعقاد ۷۰ قرارداد عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد درویش‌پروری، معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی یک سال گذشته قرارداد اجرای ۷۰ پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتبار بالغ‌بر ۲ هزار و ۴۱۳ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

وی افزود: این پروژه‌های زیرساختی از محل منابع طرح‌های عمرانی و بودجه‌های داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در راستای رونق تولید منعقد شده است.

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: اجرای شبکه گاز، خط انتقال آب، رمپ ورودی و خروجی، شبکه روشنایی و ۲۰ کیلوولت، ساخت و نصب علائم راهنمایی، پست هوایی، شبکه مخابرات و ... ازجمله قراردادهای عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان است که در یک سال گذشته منعقد شد.

درویش‌پروری با اشاره به رسالت‌های این شرکت، ادامه داد: اجرای زیرساخت‌های لازم با هدف استقرار واحدهای صنعتی و بسترسازی مناسب در بخش تولید و صنعت ازجمله این رسالت‌ها است.

وی گفت: ۱۴۶ فقره مجوز گواهی پایان کار برای ۶۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در یک سال گذشته صادر شد.

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: در این مدت، ۳۲۲ فقره جواز احداث ساختمان برای بیش از ۲۳۴ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد.

شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دارای ۱۲ شهرک و ۱۰ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی مصوب با هفت هزار و ۵۷۱ هکتار اراضی در اختیار است.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول