اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ایجاد شغل برای 112 نفر با ۲۳۰ میلیارد تومان/ ۵۱ پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسید

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر، ۵۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان در شهرستان بروجن به بهره‌برداری رسید، گفت: افتتاح این پروژه‌ها برای ۱۱۲ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

ایجاد شغل برای 112 نفر با ۲۳۰ میلیارد تومان/ ۵۱ پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با دهه فجر، ۵۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان در شهرستان بروجن به بهره‌برداری رسید.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: افتتاح این پروژه‌ها برای ۱۱۲ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

حیدری ضمن اشاره به افتتاح سه سایت جدید تلفن همراه در بروجن و مسیر فیبر نوری از فرخشهر تا سفیددشت، بیان کرد: افتتاح سه زمین چمن مصنوعی در بلداجی، فرادنبه و دوراهان، ۲ واحد مسکونی مددجویی در روستای تگرگ، کارخانه شیمی‌دانه، احداث کارگاه شن و نمک گوشنگلی، سوله بتنی ۱۲ هزار تنی ذخیره گندم، کتابخانه مسجدالنبی، خط فرعی تامین آب شرب فرادنبه، بروجن و سفیددشت، سه مدرسه در گردبیشه، امام‌قیس و کنرک، اصلاح شبکه داخلی آبرسانی بروجن، فرادنبه و نقنه، فاز دوم جاده پیاده‌روی سیاسرد ـ بروجن و پارک شهید رجایی شهر بروجن از جمله پروژه‌های شاخص و قابل بهره‌برداری این شهرستان است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول