اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اشتغال‌زایی برای 1331 نفر در چهارمحال و بختیاری در دهه فجر

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام الله دهه فجر امسال، ۴۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و در مجموع برای یک‌هزار و ۳۳۱ نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

اشتغال‌زایی برای 1331 نفر در چهارمحال و بختیاری در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی حیدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ایام الله دهه فجر امسال، ۴۲۱ پروژه شامل ۱۴ پروژه آموزشی، ۸ پروژه بهداشت و درمان، ۲۰ پروژه خدماتی، ۱۴ پروژه دامپروری، ۲۳۳ پروژه زیرساختی، ۲۴ پروژه صنعتی، ۵ پروژه فرهنگی، ۲۰ فضای اداری، ۳۲ پروژه کشاورزی، ۷ پروژه گردشگری، ۲۶ پروژه مسکونی، ۱۶ پروژه ورزشی و ۲ پروژه شیلات افتتاح می‌شود.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و در مجموع برای یک‌هزار و ۳۳۱ نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

افتتاح ۳۶ پروژه در شهرستان فارسان

حیدری مطرح کرد: امروز ۳۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد تومان در شهرستان فارسان افتتاح می‌شود.

وی اجرای طرح هادی در روستاهای حاجی‌آباد و کران، افتتاح کتابخانه ولیعصر، سالن ورزشی روستای کران، مدرسه ۶کلاسه چلیچه و بخش داخلی بیمارستان فارسان را از جمله پروژه‌های شاخص قابل بهره‌برداری دانست و افزود: ۳۱ پروژه دیگر نیز امروز در شهرستان فارسان افتتاح می‌شود.

افتتاح ۳۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد تومان در شهرستان اردل

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری اظهار داشت: همچنین ۳۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد تومان در شهرستان اردل به بهره‌برداری می‌رسد.

حیدری، افتتاح سالن ورزشی سرخون، بخش سیتی‌اسکن بیمارستان امام علی(ع)، ۶ زمین چمن مصنوعی، اجرای طرح هادی در روستاهای زرمیتان، ۱۲ امام، عزیزآباد اولیا و سفلی، قراب، ملک‌شیر و شهرک کاظمیه، افتتاح مرکز سالمندان شهرستان اردل، بهسازی و روکش آسفالت محور شلیل ـ لندی به طول ۱۵ کیلومتر، افتتاح ایستگاه هواشناسی خودکار در لیرابی و آبرسانی کشاورزی به دشت اردل را از جمله پروژه‌های شاخص این شهرستان که امروز به بهره‌برداری می‌رسد، اعلام کرد.

وی تشریح کرد: تا پایان امروز علاوه بر افتتاح پروژه‌های مذکور، دیدار با خانواده معظم شهدا و رزمندگان، بازدید از روند اجرا و پیشرفت پروژه‌های در حال ساخت، ملاقات‌های مردمی و تشکیل شورای اداری در ۲ شهرستان اردل و فارسان انجام می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول