اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رهبر انقلاب پناه فریب‌خوردگان حوادث اخیر شدند

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: اثر وضعی و اجتماعی عفو اخیر رهبر انقلاب این است که آن‌هایی که در حوادث اخیر گرفتار فریب بیگانگان شدند، متوجه شدند دنیای استکبار دلسوز آن‌ها نیست و اگر قصد پناه بردن به جایی را دارند، باید به دین، ولایت و رهبری پناه ببرند.

رهبر انقلاب پناه فریب‌خوردگان حوادث اخیر شدند

حجت‌الاسلام احمد سالک، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به موافقت رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد رئیس قوه‌قضائیه مبنی بر عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: خبر عفو رهبر انقلاب نسبت به افرادی که در اغتشاشات اخیر حضور داشتند، برخاسته از کلام پیامبر اکرم یعنی «إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاقِ» است.

وی تصریح کرد: اثر وضعی و اجتماعی این اقدام جلب نظر افرادی است که در این مسیر گرفتار فریب بیگانگان شدند و متوجه شدند دنیای استکبار دلسوز آن‌ها نیست و اگر قصد پناه بردن به جایی را دارند، باید به دین، ولایت و رهبری پناه ببرند.

سالک خاطرنشان کرد: وقتی استکبار جهانی با مخالفان خود روبرو می‌شود، با آن‌ها به شدیدترین حالت برخورد می‌کند اما در کشور ما افرادی که متوجه قضایای پشت پرده شدند شامل عفو عمومی شدند که نقشی مؤثر در احیای زندگی آن‌ها خواهد داشت. 

پایان پیام/۶۳۱۲۵/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول