اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شادی زندانیان از خبر عفو عمومی رهبری

دادستان همدان شبانه راهی زندان شد و خبر عفو عمومی رهبری را به سمع و نظر زندانیان و افراد مرتبط با اغتشاشات اخیر رساند.

شادی زندانیان از خبر عفو عمومی رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پس از اعلام رئیس قوه قضاییه مبنی بر موافقت رهبر انقلاب، برای مختومه شدن پرونده آن دسته از افراد مرتبط با اغتشاشات اخیر که متنبه شده‌اند، دادستان امشب راهی بازداشتگاه شد تا قبل از ابلاغ رسمی، وضعیت این افراد در استان را مورد بررسی قرار دهد.

حسن خانجانی‌ اعلام کرد: اگر امشب جزئیات و شرایط عفو عمومی اعلام شود، با اقدامات انجام شده بلافاصله حکم آزادی این افراد در دستشان است.

وی با بیان اینکه با بررسی انجام شده هر لحظه آمادگی آزادی زندانیانی که مشمول شرایط عفو باشند را داریم گفت: از همان ابتدای امر در روزهای نخستین، ۶۵ درصد از زندانیان با اخذ تعهد آزاد شده بودند.

دادستان همدان گفت: تعداد قابل توجهی از زندانیان مرتبط با اغتشاشات بر اثر تبلیغات سوء بیگانگان، شبکه‌های معاندین و بوق‌چی‌های تبلیغاتی آنان فریب خورده و اکنون متنبه شده‌اند و رأفت نظام هم به همین دلیل محقق شده است.

وی با اشاره به خوشحالی زندانیان در خصوص فرمان عفو رهبری افزود: تدبیر بهنگام و پیشنهاد رئیس قوه قضاییه برای عفو معیاری متهمان و محکومان در روزهای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد رجبیه و به دنبال آن موافقت رهبر معظم انقلاب قابل تقدیر و ستایش است.

خانجانی افزود: فرصت دوباره به بازداشت‌شدگان برای آزادی و بازگشت به آغوش گرم خانواده‌هایشان، نشان دهنده حسن نیت نظام و به منظور آگاهی‌بخشی در سطح جامعه است.

پایان پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول