اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مشعل گازرسانی به ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی سرخه روشن شد

طرح گازرسانی به ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان سرخه افتتاح شد.

مشعل گازرسانی به ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی سرخه روشن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، سیدجواد حقیقت‌حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان صبح امروز در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به 20 واحد تولیدی و مرغداری در محور عبدالله‌آباد- لاسجرد شهرستان سرخه که هم‌زمان با دهه فجر انجام شد، اظهار کرد: برای گازرسانی به این واحدها 194 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت گاز هزینه شده است.

وی بیان کرد: شرکت گاز استان سمنان به‌منظور خدمات‌دهی به واحدهای تولیدی و صنعتی و توسعه زیرساخت‌ها برنامه‌های مدونی در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بیان کرد: این پروژه از سال 1400 آغاز شد و برای اجرای گازرسانی به این واحدهای تولیدی، 38 هزار و 137 متر شبکه پلی‌اتیلن به کار گرفته شده است.

حقیقت‌حسینی با تأکید بر اینکه زیرساخت ایجادشده موجبات رونق تولید و صنایع را در شهرستان سرخه فراهم خواهد کرد، گفت: با توسعه زیرساخت‌ها و شبکه گازرسانی بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار برای مردم منطقه فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: گازرسانی به این واحدها مستلزم ایجاد زیرساخت ایمن و شبکه استاندارد است؛ در حال حاضر زیرساخت گازرسانی به‌تمامی صنایع استان سمنان فراهم بوده و این مهم صرفه‌جویی قابل‌توجهی در مصرف فرآورده‌های نفتی به همراه خواهد داشت.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول