اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

گازرسانی به مناطق روستایی سمنان توسعه یابد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، پیگیری‌ برای توسعه گازرسانی به مناطق روستایی فاقد گاز را در این استان ضروری دانست.

گازرسانی به مناطق روستایی سمنان توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان صبح امروز در دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با وی، با بیان اینکه صرفه‌جویی در مصرف گاز بزرگ‌ترین کمک مردم در حفظ این سرمایه ارزشمند است، اظهار کرد: با توجه به گسترش گازرسانی، باید در مصرف گاز طبیعی صرفه‌جویی کرد.

وی گفت: این موضوع از طریق ظرفیت‌های موجود در نماز جمعه و مساجد بیان شده و خواهد شد و عمل به آن باید مورد توجه جدی مردم باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ضمن تشکر از پیگیری‌های انجام‌شده برای توسعه گازرسانی به مناطق روستایی فاقد گاز افزود: موضوع عدالت‌محوری علاوه بر مهاجرت معکوس، منجر به رونق تولید و رفاه حال روستاییان می‌شود.

مطیعی بیان کرد: این امر با رفع موانع و تأمین به‌موقع اعتبارات و همکاری مسؤولان شتاب خواهد گرفت و بی‌تردید خدمتگزاری به مردم فرصت مغتنمی است که باید قدر شناخت.

لزوم توجه به مصرف بهینه گاز

سیدجواد حقیقت‌حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان نیز ضمن بیان عملکرد و ارائه گزارشی از آخرین وضع گازرسانی و پروژه‌های در دست اقدام، مطالبی در خصوص صرفه‌جویی گاز بیان کرد.

وی افزود: مدیریت مصرف در درجه اول هزینه‌های اقتصادی سبد خانوار را کاهش داده و در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی نقش مهم و مؤثری را ایفا می‌کند؛ به‌گونه‌ای که صرفه‌جویی در مصرف گاز به‌عنوان مصداقی از مصرف بهینه انرژی موجب افزایش رونق تولید، ایجاد اشتغال، رفاه حال و آینده هم‌وطنان مطرح می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: مهم‌ترین مسأله موجود که نیازمند همکاری مردم بوده، درست مصرف کردن گاز است؛ با عنایت به نفوذ کلام ائمه جماعات در تریبون‌های نماز جمعه، این امر به مردم شریف این استان بازگو شود.

حقیقت‌حسینی به مبحث بهینه‌سازی موتورخانه‌ها اشاره کرد و افزود: بستر و تسهیلات لازم برای بهینه‌سازی موتورخانه‌ها فراهم شده است و امیدواریم هم‌استانی‌های سمنانی، استقبال خوبی از این فرصت داشته و در حفظ نعمت الهی گاز کوشا باشند.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول