اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حسن پور: کمک رسانی بسیج اصناف کشور به مناطق زلزله زده خوی/ محموله ها مطابق نیاز مردم تهیه و ارسال می شود

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: کمک های خوبی از استانهای قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی و تهران و اصفهان برای کمک به مناطق زلزله زده خوی تدارک دیده شده و مطابق با نیازهای مردم، محموله ها تهیه و به این شهرستان ارسال می شود.

حسن پور: کمک رسانی بسیج اصناف کشور به مناطق زلزله زده خوی/ محموله ها مطابق نیاز مردم تهیه و ارسال می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جشن گرامیداشت سالروز میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر و دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاری اتاق اصناف قزوین و سازمان بسیج اصناف استان و با حضور رئیس اتاق اصناف ایران، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، فرماندار قزوین، شهردار قزوین، هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان، جمعی از مدیران استانی و خانواده اصناف قزوین، عصر امروز در سالن تبلیغات اسلامی برگزار شد.

غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در روند اجرای «پویش ملی حبیب» مردم در هر جای کشور که خرید می کنند، کاسبان مورد اعتماد خود را انتخاب و به عنوان کاسب امین به وی رأی می دهند که در هر شهرستان 10 تا 15 نفر به عنوان برتر انتخاب می شوند و سپس در استان ها گردهم آمده و در ادامه در سطح ملی از آنان تجلیل می شود.

وی افزود: پویش ملی حبیب کاملا مردمی است و در حال برنامه ریزی برای اجرای آن هستیم و به صورت سراسری طی دو هفته آینده اطلاع رسانی در این زمینه انجام می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در واقع با برگزاری پویش ملی حبیب کارها و اقدامات خوب اصناف و بازار به مردم نشان داده می شود و در ایجاد روحیه و الگوپذیری در جامعه نیز تاثیرگذار خواهد بود.

حسن پور اضافه کرد: نخستین محموله کمک های اصناف و بازاریان استان قزوین با هدایت اتاق اصناف و بسیج اصناف به خوی ارسال شد که شامل پتو، بخاری برقی و اقلام خوراکی بود.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات و کمک های خوبی هم از استانهای زنجان، آذریاجان شرقی و غربی و تهران و اصفهان با مدیریت بسیج اتاق برای کمک به مناطق زلزله زده خوی تدارک دیده شده و در این راستا آذربایجان غربی به عنوان مرکز انتخاب شده و مطابق با نیازهای مردم، محموله ها تهیه و به این شهرستان ارسال می شود.

این مسئول تصریح کرد: در بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه، استان قزوین همیشه خوش درخشیده که می توان به مساعدت در زلزله سرپل ذهاب و سیل لرستان و گلستان اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور افزود: از 3 میلیون واحد صنفی موجود در کشور نیم میلیون نفر عضو بسیج اصناف هستند و در تمام شهرستانها بسیج اصناف فعال است. به مناسبت دهه فجر نیز اقدامات خوبی از سوی بسیج اصناف در سراسر کشور اجرایی شده و در خصوص 22 بهمن هم اقداماتی در دستور کار قرار دارد.

حسن پور با اشاره به حضور تعدادی از فعالین اقتصادی و تولیدکنندگان در نمایشگاه بین المللی پوشاک روسیه، ادامه داد: بسیج اصناف کشور تصدی گری نمی کند بلکه شعارش نظارت، هدایت و حمایت است و با راه اندازی بسیج اتاق بازرگانی، در صدد کمک به توسعه صادرات است.

وی بیان کرد: میز فعالیت اقتصادی در عراق، سوریه و افغانستان فعال شده و به تدریج وارد بازار روسیه خواهیم شد و برای رفع موانع تولید و اقتصاد گام برمی داریم و تا پایان سال هم اگر دولت در زمینه کنترل قیمت ها و غیره نیاز به همکاری داشته باشد، همراهی خواهیم کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول