اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ارسال محموله اهدایی بازاریان قزوین به مناطق زلزله زده خوی

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قزوین گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی اتاق اصناف و بسیج اصناف استان و همراهی و مشارکت بازاریان قزوین، محموله ای شامل پتو، برنج، بخاری و کنسرو جات و به ارزش ۳۵٠ میلیون تومان، به مناطق زلزله زده خوی ارسال شد.

ارسال محموله اهدایی بازاریان قزوین به مناطق زلزله زده خوی

رضا عسگری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به دنبال زلزله اخیر شهرستان خوی، مردم نوع دوست قزوین بار دیگر در صحنه حاضر شدند و با کمک های نقدی و غیر نقدی به ندای هموطنان خود در این منطقه لبیک گفتند.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته از سوی اتاق اصناف مرکز استان و بسیج اصناف قزوین، اصناف و اتحادیه های صنفی در کنار مردم و همراه با دیگر اقشار جامعه، مساعدت و همراهی دلگرم کننده ای در این موضوع داشتند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان تصریح کرد: بر این اساس در مراسمی با حضور سرهنگ حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور، هیات رئیسه اتاق اصناف قزوین و جمعی از مسئولان استانی، محموله اهدایی بازاریان قزوین به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان که شامل ۴۰۰ پتو، ۱ تن برنج، ۲۰۰ بخاری و کنسرو جات بود، به مناطق زلزله زده خوی ارسال شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول