اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کمک‌رسانی بیش از ۱۰۰ گروه جهادی چهارمحال و بختیاری به مردم گرفتار در برف

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در سراسر استان به مردم گرفتار در برف و یخبندان امدادرسانی کردند.

کمک‌رسانی بیش از ۱۰۰ گروه جهادی چهارمحال و بختیاری به مردم گرفتار در برف

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، هوشنگ فولادی گفت: با توجه به بارش برف سنگین در محورهای مواصلاتی و مناطق کوهستانی استان بسیاری از مردم در مناطق مختلف به‌ ویژه روستاها دچار مشکلات شدند و گروه‌های جهادی استان به یاری آنان شتافتند.

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گروه‌های جهادی استان به صورت آتش به اختیار به مردم گرفتار در برف امدادرسانی کردند، افزود: برف‌روبی منازل روستایی، امدادرسانی به خودروهای گرفتار در جاده‌ها، برف‌روبی خیابان‌ها و کوچه‌های شهرها و روستاها و اسکان مسافران از جمله این اقدامات است.

فولادی همچنین از به کارگیری تمام تجهیزات و ماشین‌آلات این سازمان برای امدادرسانی به مردم گرفتار در برف خبر داد و اظهار کرد: چندین ماشین راهسازی در مرکز استان و ماشین‌آلات مختلف در سراسر استان به مردم امدادرسانی کردند.

مسئول بسیج سازندگی استان خاطرنشان کرد: علاوه بر گروه‌های جهادی که با ماشین‌آلات بسیج سازندگی در حوادث و بحران‌های مختلف به یاری مردم استان شتافته‌اند، در روزهای اخیر لجستیک تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم(ع) و ماشین‌آلات مهندسی سپاه استان نیز در کنار جهادگران به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول