اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۱۲۰ واحد تولیدی راکد در استان همدان فعال شده است

استاندار همدان گفت: از ابتدای شروع به کار دولت تاکنون ۱۲۰ واحد تولیدی راکد در استان همدان فعال شده که ۵۹ مورد آن مربوط به امسال بوده است.

۱۲۰ واحد تولیدی راکد در  استان همدان فعال شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های دهه فجر به دستاوردهای دولت سیزدهم از آغاز فعالیت آن اشاره کرد و افزود: دولت با وجود بدهی‌ها و ویرانه‌های که از قبل به آن ارث رسیده بود تمام توان خود را برای عمران و آبادانی کشور صرف کرد و موفقیت‌های خوبی نیز به دست آورد.

وی توسعه و عمران کشور را عامل ناراحتی دشمن عنوان کرد و گفت: پیشرفت‌های صورت گرفته در کشور باعث عصبانیت دشمنان و توطئه آنها علیه نظام اسلامی شده که البته این توطئه‌ها با بصیرت مردم خنثی شد.

استاندار همدان فعال شدن واحدهای راکد و نیمه‌کاره را یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم برای رونق تولید عنوان کرد و گفت: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون ۱۲۰ واحد تولیدی راکد در سطح استان فعال شده که ۵۹ مورد آن مربوط به سال جاری بوده است.

وی افزود: امروز دشمن و برخی از عوامل داخلی آنها پیشرفت‌ها و دستاوردهای دولت را برای کشور می‌بینند اما در آمار و اطلاعات شبهه‌افکنی می‌کنند.

قاسمی‌فرزاد افزود: ما باید در مردم ایجاد انگیزه و امید کنیم تا نسبت به آینده کشور امیدوار شوند.

پایان پیام/ 3140/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول