اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مهارت‌آموزی و توانمندسازی روستاییان سمنان با همکاری بسیج

استاندار سمنان گفت: این امکان وجود دارد تا طی عقد تفاهم‌نامه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و بسیج استان سمنان، در روستاها در راستای مهارت‌آموزی و توانمندسازی روستاییان اقدام شود.

مهارت‌آموزی و توانمندسازی روستاییان سمنان با همکاری بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان اظهار کرد: با تأکید مقام معظم رهبری بر تشکیل قرارگاه مواسات، بسیج در استان پای کارآمد و در این حوزه اقدامات بسیار خوبی شکل گرفت.

وی افزود: بسیج و گروه‌های جهادی استان سمنان در زمینه گره‌گشایی از مشکلات مردم، در سایه فرهنگ ایثار و شهادت و با صداقت و ایمان مشغول به کار شدند که شاهد رضایت‌مندی از این اقدامات هستیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز بهترین راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بهره‌گیری از فرهنگ ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی، پروژه‌های پیشنهادی در شهرستان‌ها را در حد مقدورات با اولویت قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی به مرحله اجرا درآورند.

هاشمی تصریح کرد: بسیج در کشور و به‌صورت خاص در استان سمنان در حوزه فرهنگ، بهداشت، عمرانی، محرومیت‌زدایی، مقابله با کرونا و ... به‌خوبی عمل کرده است.

وی گفت: این امکان وجود دارد تا طی عقد تفاهم‌نامه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و بسیج استان سمنان، در روستاها در راستای مهارت‌آموزی و توانمندسازی روستاییان اقدام شود.

استاندار سمنان گفت: دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تا همکاری و هماهنگی لازم را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، با قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی استان و گروه‌های جهادی داشته باشند.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول