اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مسؤولیت دانشگاهیان در قبال شهدا دوچندان است

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: مسئولیت دانشگاهیان در قبال شهدا دوچندان است و مهم ترین رسالت همگی، تبیین و امیدآفرینی در جامعه است.

مسؤولیت دانشگاهیان در قبال شهدا دوچندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان امروز در مراسم تجدید میثاق جامعه دانشگاهیان پیام نور هرمزگان با شهدای انقلاب  یکی از مهم ترین وظیفه دانشگاهیان در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تشریح و انتقال دستاوردها برشمرد. 

وی با اشاره به اینکه مسئولیت دانشگاهیان در قبال شهدا دوچندان است، عنوان داشت: یکی از مهم ترین وظیفه دانشگاهیان در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تشریح و انتقال دستاوردها به جوانان و همچنین جهاد تبیین و امید آفرینی در بین جوانان باشد. 

فرهادی با بیان این که انقلاب اسلامی تحولی شگرف در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر جامعه ما بدنبال داشت، خاطرنشان کرد: بیان مستمر دستاوردها و آشناساختن نسل جوان جامعه با این دستاوردها و تبیین توطئه‌های دشمن برای جلوگیری از خودباوری در جوان ایرانی، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به عنوان دانشگاه و دانشگاهی به روشنگری در زمینه آن اقدام کنیم.

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان ادامه داد: رشد و پیشرفت همه جانبه کشور به همراهی و همدلی میان تمامی مسؤولان وابسته است و دغدغه مندی در مورد نسل آینده این کشور باید در میان تمامی دست اندرکاران عرصه علم و فرهنگ احساس شود.

در این مراسم حجت الاسلام دکتر کرتی خورگو مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور هرمزگان نیز حضور داشت. 

پایان پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول