اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مخالفت مجمع نمایندگان هرمزگان با ادغام دانشگاه پیام نور

نمایندگان هرمزگان معتقدند که به هیچ وجه ادغام دانشگاه پیام نور با سایر دانشگاهها، کارشناسی شده نیست و به صلاح جامعه و کشور نمی‌دانند و مخالف شدید خود را اعلام کردند.

مخالفت مجمع نمایندگان هرمزگان با ادغام دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان امروز با حضور در مجلس شورای اسلامی با هر پنج نماینده مردم هرمزگان در مجلس دیدار و گفتگو کرد و در این دیدارها نمایندگان مردم هرمزگان مخالفت شدید خود را با ادغام دانشگاه پیام نور با سایر دانشگاهها اعلام کردند و طی نامه ای به وزیر علوم این موضوع را منعکس کردند و خواهان تقویت این دانشگاه به عنوان یک مدل موفق و به روز در آموزش عالی دنیا شدند.

 


نمایندگان مردم هرمزگان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور عدالت آموزشی را در جامعه اجرا کرده است، اظهار داشتند که نمونه بارز آن دانشگاه پیام نور ابوموسی می باشد که تنها واحد آموزش عالی در جزیره استراتژیک ابوموسی است و توانسته خدمات ارزنده ای را به این شهرستان ارایه نماید بنابراین مجلس نه تنها به دنبال ادغام دانشگاه پیام نور نیست بلکه برای تقویت و توسعه آن برنامه ریزی و تلاش خواهد کرد و این موضوع در جلسات متعدد با مدیران دانشگاه پیام نور کشور مطرح شده است.

در بخشی از این نامه مهم آمده است:

با توجه به شرایط موجود جامعه برهم زدن آرامش خانواده بزرگ و میلیونی دانشگاه پیام نور کشور، تبعات جبران ناپذیری را خواهد داشت و موجی از نگرانی، سرخوردگی و عدم ایفای تعهدات دانشگاه را برای دانشجویان پذیرفته شده رقم خواهد زد.

نمایندگان هرمزگان معتقدند که به هیچ وجه ادغام دانشگاه پیام نور با سایر دانشگاهها، کارشناسی شده نیست و به صلاح جامعه و کشور نمی دانند و مخالفت شدید خود را اعلام کردند.

هر ۵ نماینده هرمزگان آقایان آشوری، جباری، آرامی، مرادی و رییسی این نامه را به امضا رسانده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول