اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصت بسیار‌ مناسبی برای اطلاع رسانی عملکرد نظام در قالب جهاد تبیین برای آحاد جامعه عنوان کرد، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف اند در ایام الله دهه مبارک فجر دستاوردهای نظام اسلامی و اقدامات دولت سیزدهم را به اطلاع مردم برسانند.

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، امروز ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان با تبریک و تهنیت ایام الله دهه فجر، گفت: خط انقلاب دفاع از مظلومین و مستضعفین است و تجدید قوای نیروهای انقلاب و تجدید میثاق مردم با نظام انقلاب اسلامی است. 

وی با بیان اینکه امید آفرینی و اعتماد سازی دو اولویت دولت سیزدهم است، افزود: مدیران با اعتماد سازی و امید آفرینی نگذارند دشمنان میدان را از مردم بگیرند.

وی با بیان اینکه همه باید در راستای امید آفرینی مردم به آرمان های والای انقلاب اسلامی تلاش کنند، افزود: رسانه استانی و ملی نقش بسزایی در این زمینه دارد. 

معاون استاندار با بیان اینکه نقش رسانه‌های گروهی استان در تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب مهم است، افزود: انعکاس هوشمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه افزایش آگاهی عمومی؛ تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مدنظر مدیران قرار گیرد. 

ولی پوری گفت: افزایش بصیرت برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن ضرورت دارد و جنگ سخت و نرم که کما کان جنگ ترکیبی است نیازمند اطلاع رسانی دقیق است. 

ولی پوری تاکید کرد: مراسم گرامیداشت دهه فجر امسال متنوع تر و متفاوت تر از سال های قبل توسط شهرداری های استان برگزار گردد. 

وی با بیان اینکه برپایی میز خدمت در مساجد گامی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم است، گفت: رویکرد اساسی ما در دهه فجر امسال انقلاب اسلامی که با اعیاد رجبیه همزمان شده است، با اجرا و تبیین خدمات ارائه شده به مردم می‌تواند منجر به ایجاد فضایی فرح بخش شود.

وی تاکید کرد: برنامه‌های متنوع ورزشی به مناسبت دهه فجر تحت عنوان فجر قهرمان در استان برگزار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول