اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ایام‌الله دهه فجر بزرگترین فرصت برای جهاد تبیین است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ایام‌الله دهه فجر بزرگترین فرصت برای جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به مردم است.

ایام‌الله دهه فجر بزرگترین فرصت برای جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بهنام نظری امروز در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی حرکتی مردمی بود، اظهار کرد: این انقلاب رویدادی کم‌نظیر در تاریخ معاصر جهان بود و امروز به اقتدار رسیده است.

وی افزود: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی با تحریم‌های ظالمانه و انواع دشمنی سعی داشتند به انقلاب ضربه بزنند و حرکت رو به رشد آن را متوقف کنند؛ آن‌ها نمی‌خواستند ایران اسلامی برای سایر کشورها الگو شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه ملت ایران با هوشیاری توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و با حضور معنادار خود در صحنه‌های مختلف اجازه ندادند خواب آنها تعبیر شود ادامه داد: اقتدار امروز ایران اسلامی نشانه هدایت‌های داهیانه امامین انقلاب است و به فضل خدا این اقتدار روز به روز بیشتر می‌شود و مایه افتخار و سربلندی کشور است.

نظری بیان کرد: جوانان کشور امروز افتخارات و دستاوردهای غرورآفرینی برای انقلاب کسب کردند و باید این دستاوردها به درستی به نسل جوان و جامعه معرفی شود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی حرم است و نباید اجازه دهیم آسیبی به این حرم برسد اضافه کرد: ایام‌الله دهه فجر بزرگترین فرصت برای جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مدیران از فرصت دهه فجر استفاده کنند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را اطلاع‌رسانی کنند و اگر مدیری توانایی چنین کاری ندارد صلاحیت و شایستگی مدیریت را نیز نخواهد داشت.

محمد گودرزی معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در این نشست گفت: بیش از ۳ هزار و ۷۵۰ برنامه در راستای گرامیداشت دهه فجر در استان در کمیته سپاه و بسیج این ستاد پیش‌بینی‌شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین رویکردهای برنامه‌های دهه فجر مسجد محوری و پایگاه محوری است افزود: جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی موردتوجه ویژه قرار دارد.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: افتتاح طرح‌های آب‌رسانی و کشاورزی در ۴۲ روستای استان، برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، توزیع ۴۴ سری جهیزیه به زوج‌های جوان، بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی، روایت خاطرات انقلاب اسلامی، هر روستا یک خاطره، اردوهای راهیان پیشرفت، اردوهای جهادی در مناطق محروم، اردوهای شهید رهنمون، اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی و دانشجویی و... مهم‌ترین برنامه‌های سپاه و بسیج در ایام‌الله دهه فجر است.

پایان پیام/لیلا جلالی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول