اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برگزاری جشنواره «فجر انقلاب» در چهارمحال و بختیاری

در آستانه ایام‌الله دهه فجر، جشنواره «فجر انقلاب» در ۶ بخش آذین‌بندی محله پیرامون مسجد، حرف حساب، سهم من، مترسک‌ها، چغک و پلاکاردنویسی با محوریت کودکان و نوجوانان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره «فجر انقلاب» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در آستانه ایام‌الله دهه فجر، جشنواره «فجر انقلاب» را در ۶ بخش و با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

بخش اول این جشنواره «آذین‌بندی محله پیرامون مسجد» بوده که معیار سنجش آن زیبایی، خلاقیت، تفاوت، شکوه، مقرون به صرفه و نوجوانانه بودن است و مهلت ارسال آثار برای این بخش از اول تا دهم بهمن‌ماه خواهد بود.

بخش دوم جشنواره «فجر انقلاب» تحت عنوان «حرف حساب» در قالب پلاکارد، عکس‌نوشته، پیام کوتاه و شعار برای راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود در این بخش را از هفته پایانی دی‌ تا ۱۰ بهمن‌ماه ارسال کنند.

«سهم من» عنوان سومین بخش از این جشنواره است که شرکت‌کنندگان باید در قالب کلیپ‌ یک دقیقه‌ای به معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بپردازند و تولیدات خود را در فضای مجازی با #سهم_من از هفته پایانی دی تا ۲۲ بهمن‌ماه منتشر کنند.

بخش چهارم این جشنواره «مترسک‌ها» نام دارد که در قالب ساخت و به آتش کشیدن مترسک‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می‌شود. ملاک داوری در این بخش مشارکت کودکان و نوجوانان، ارسال گزارش تصویری از روند ساخت مترسک و بازتاب خبری آتش زدن آن در رسانه‌ها از هفته پایانی دی تا ۲۲ بهمن‌ماه است.

بخش پنجم جشنواره «فجر انقلاب» به کتابخوانی اختصاص دارد. این بخش «چغک» نام دارد و ویژه نوجوانان ۱۳ تا ۱۹ سال است. شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود در این بخش را از ۲۲ دی تا ۲۲ بهمن‌ماه ارسال کنند.

بخش آخر این جشنواره تحت عنوان «پلاکاردنویسی» در قالب تهیه پلاکاردهای دست‌ساز و مردمی برگزار می‌شود. معیار سنجش در این بخش زیبایی، خلاقیت، مشارکت کودکان و نوجوانان و تهیه گزارش تصویری از روند ساخت پلاکاردهاست. مهلت ارسال آثار در این بخش تا ۲۲ بهمن‌ماه خواهد بود.

لازم به ذکر است، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا زمان معین برای هر بخش در فضای مجازی به شماره ۰۹۱۰۰۲۱۰۵۴۳ ارسال کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول