اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برگزاری رژه خودرویی در شهرکرد همزمان با آغاز دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ۱۲ بهمن، آغاز دهه فجر ویژه برنامه رژه خودرویی ساعت ۹ صبح از فرودگاه شهرکرد به سمت مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

برگزاری رژه خودرویی در شهرکرد همزمان با آغاز دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر با بیان اینکه دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته باید متفاوت‌تر برگزار شود، گفت: این ایام فرصت خوبی برای مسئولان نظام است تا دستاوردها و نقاط قوت را به منظور امیدآفرینی در جامعه تبیین کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: در همین راستا ۲۵ کمیته راهبردی تشکیل و برنامه‌ها با شعار «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» به اعضای کمیته‌ها تبیین شد و این جلسه به منظور پیگیری مصوبات جلسه قبل تشکیل شده است.

وی بیان داشت: به مناسبت ۱۲ بهمن ویژه برنامه رژه خودرویی ساعت ۹ صبح از فرودگاه شهرکرد به سمت مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انصاری افزود: همچنین بعد از رژه مردم در مصلی جمع می‌شوند تا در این روز که با میلاد امام هادی(ع) نیز مصادف است برنامه شایسته‌ای را برگزار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان توضیح داد: در این برنامه از حیاط مدارس به عنوان پارکینگ خودروها استفاده می‌شود و شهرداری تزیین جایگاه روبروی مصلی و فصاسازی شهر را بر عهده دارد.

انصاری گفت: مظلومیت انقلاب اسلامی در ماه‌های گذشته مشهود بود پس ظلم بزرگی است اگر در جلسات دستاوردهای این انقلاب را بازگو نکنیم چراکه بزرگداشت این ایام و دفاع از انقلاب اسلامی آرزو و آرمان‌ شهداست.

 لازم به ذکر است، تعدادی از کمیته‌ها از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه‌ها، استانداری، حوزه‌های علمیه، صنعت، معدن و تجارت و امور بانوان در جلسه غایب بودند.

 پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول