اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

برف شادی را به مردم هدیه کرد/ نعمت الهی مهمان بابرکت ۱۷ استان

بارش برف و باران در استان‌های کشور از هفته گذشته آغاز شده و تا امروز ۱۷ استان را در بر گرفته است. رئیس پلیس راه کشور اعلام کرده مردم از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند و در صورت اضطرار به سفر حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

برف شادی را به مردم هدیه کرد/ نعمت الهی مهمان بابرکت ۱۷ استان

خبرگزاری فارس - سردبیری استانها؛ بارش برف و باران در استان‌های کشور از هفته گذشته آغاز شده و تا به امروز ۱۷ استان را در برگرفته است، رئیس پلیس راه کشور اعلام کرده که مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و صورت اضطرار به سفر حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

با اینکه این بارش‌ها در تعداد اندکی از روستاها و شهرها باعث انسداد جاده‌ها شده است، اما موجب سفیدپوش شدن کوه‌ها و دامنه رشته کوه‌ها همچنین پرآب شدن سدهای اغلب استان‌ها شده و نعمات فراوانی را به خصوص برای کشاورزان همراه داشته است.

تهران:

از عصر روز گذشته بارش برف در شمال و شمال غرب تهران آغاز شد و بامداد امروز شدت گرفت و باعث شد صبح امروز مناطق شمالی شهر تهران سفید پوش شود.

 

فیلم| صبح برفی در تهران

 

فیلم| ظهر برفی در تهران

همدان:

از صبح امروز یکشنبه بارش برف، چهره زیبای همدان را زیباتر کرد و صحنه‌های چشم‌نواز و دلنوازی را در دل آن به یادگار گذاشت، روزی سپید و روزگاری پُر امید. به گفته کارشناسان سازمان هواشناسی، بارش‌های این سامانه تا روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ ادامه دارد.

 

فیلم| همدان برفی؛ آسمان به حرف آمد

کردستان:

از روز گذشته بارش برف در اکثر نقاط استان کردستان به غیر از شهرهای سقز و بانه آغاز شد، بارش این نعمت الهی با کولاک و بارش سنگین همراه بوده است و در اکثر مناطق و محورها برف تا ۴۰ سانتی متر بر روی زمین نشسته است.

به گفته معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان، نیرو های راهداری از دیشب عملیات برفروبی را در تمام محورها شروع کرده و اکنون تردد در تمام جاده‌ها فقط با زنجیر چرخ جریان دارد.

 

فیلم| رخت سفید بر تنِ سنندج

 

عکس| بارش برف سنگین در «سنندج»

 

کرمانشاه:

بالاخره بعد از یک ماه انتظار، زمستان امسال هم خودی نشان داد و در روزهای آخر دی ماه مردم استان کرمانشاه را که چشم انتظار بارش برف بودند خوشحال و امیدوار به داشتن زمستانی پربارش کرد.

این اولین برف زمستانی امسال بود که در شهر کرمانشاه به زمین نشست تا باعث خوشحالی اقشار مختلف مردم و به ویژه کشاورزان و روستاییان شود.

شادمانی و خوشحالی مردم از جمله کودکان و نوجوانان که دیروز در هوایی برفی به مدارس رفته و در سر کلاس حاضر شدند در حالی اتفاق افتاد که واژه برف و سپیدی قشنگ آن در اذهانشان کمرنگ‌ شده بود.

 

فیلم| برف در کرمانشاه با خود شادی آورد

 

فیلم| ارتفاع برف در سنقر به یک متر رسید

قزوین:

بارش برف در تمامی نقاط استان قزوین از بامداد امروز یکشنبه آغاز شده و طبق پیش بینی کارشناسان هواشناسی تا پایان امشب ادامه خواهد داشت.

از اولین ساعات صبح امروز بسیاری از شهروندان قزوینی با خوشحالی در خیابان ها و پارک های شهر حضور پیدا کردند و بارش برف را جشن گرفتند.

بیشترین میزان بارش برف با ۱۰ سانتیمتر در ایستگاه‌های آوج، بوئین زهرا و کوهین گزارش شده است.

 

عکس| زیبایی‌های یک روز برفی در قزوین

 

فیلم| بارش برف و یخبندان در استان قزوین

زنجان: 

بارش برف که از روز گذشته در مناطق مختلف استان زنجان آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.

 

فیلم|بارش برف در زنجان

 

البرز:

بارش برف در شهرستان‌‌های مختلف استان البرز نیز از صبح امروز آغاز شده و اداره کل هواشناسی استان برای امروز، یخبندان و کاهش محسوس دما را نیز پیش‌بینی کرده است.

 

 

فیلم| بارش برف در استان البرز

اردبیل:

بارش برف نسبتا سنگین طی روزهای گذشته مردم اردبیل را خوشحال کرده و طراوت و شادابی خاصی نیز به شهر بخشیده است.

 

خوزستان:

همزمان با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، بارش شدید باران در شهر اهواز از ساعاتی پیش آغاز شده و تردد وسایل نقلیه با کندی صورت می‌گیرد.

 

فیلم| بارش شدید باران در اهواز

پایان پیام/ع/ ت 10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول