اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

همه تلاش ما شکست پیکان و صعود به فینال لیگ است

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: همه تلاش ما این است که بتوانیم صدرنشین لیگ برتر را شکست دهیم و به فینال برسیم.

همه تلاش ما شکست پیکان و صعود به فینال لیگ است

فاطمه شعبان‌خمسه سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: نیم‌فصل دوم هدایت ذوب‌آهن را برعهده گرفتم و سعی کردیم هماهنگی‌های لازم بین بازیکنان را ایجاد کنیم‌.

وی ادامه داد: سعی کردیم، تفکرات بازیکنان را تغییر دهیم و به بازیکنان زمان دهیم تا برای بازی‌های پلی‌آف خود را آماده کنند، زیرا بازی‌های حساس با تیم‌های مدعی را در دور رفت واگذار کرده بودند.

شعبان‌خمسه تصریح کرد: سعی کردیم هماهنگی لازم را ایجاد کنیم تا در پلی‌آف شرایط بهتری داشته باشیم البته زمان زیادی نداشتیم؛ در برخی بازی‌ها شرایط خوبی نداشتیم و از نظر کیفیت والیبال عالی نبودیم اما برنامه‌ریزی ما حضور بهتر در پلی‌آف بود.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: به دلیل شرایطی که ذوب‌آهن از ابتدای فصل نداشت، به زمان بیشتری نیاز داشتیم، شاید بازیکن ملی‌پوش کمتری داشته باشیم، اما بازیکنان باکیفیت و باانگیزه خیلی خوبی داریم که در پرافتخارترین تیم لیگ حضور داشته و می‌خواهند از برند ذوب‌آهن دفاع کنند.

شعبان‌خمسه در واکنش به اینکه سال گذشته نیز با باریج اسانس شرایط مشابهی داشته و در پایان قهرمان شده، گفت: سال گذشته برای من تمام شده است، این ذهنیت را ندارم که چون این اتفاق سال قبل برای من رخ داده، امسال هم تکرار می‌شود؛ البته این اتفاق ممکن است بازهم تکرار شود، امیدوارم این روند لذت‌بخش را دوباره داشته باشیم، همه تلاش ما این است که بتوانیم صدرنشین لیگ برتر را شکست دهیم و به فینال برسیم.

وی عنوان کرد: از هواداران خوب ذوب‌آهن می‌خواهم در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی مقابل پیکان در اصفهان از ما حمایت کنند و با حضور آن‌ها بتوانیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

به گزارش فارس، تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن در پایان مرحله مقدماتی در رده چهارم قرار گرفت و در نیمه‌نهایی باید در بازی رفت در تاریخ ۶ بهمن در تهران و در بازی برگشت در تاریخ ۱۱ بهمن در اصفهان به مصاف پیکان برود.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول