اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

صعود بانوان والیبالیست سپاهان به لیگ برتر

تیم والیبال بانوان سپاهان با پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک والیبال علاوه بر صعود به فینال، به لیگ برتر والیبال بانوان صعود کرد.

صعود بانوان والیبالیست سپاهان به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم والیبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان و ثمین تربت حیدریه در چارچوب دیدار سوم مرحله پلی‌آف دسته یک در ورزشگاه‌ ۲۵ آبان به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه ۳ بر صفر به سود طلایی‌پوشان پایان یافت.

با تصمیم کادر فنی همچون دیدار گذشته این بازی نیز با ترکیب ابتدایی رویا شیری، نیلوفر یمینی، الهه موسوی، اسرا افتخاری، مهدیه رحیمی و بهار بهرامی‌نیا آغاز شده و دو تیم پا به پای هم رقابت را شروع کردند، اما دختران بلندقامت سپاهان با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ ست اول را به نام خود کنند؛ در دست دوم سپاهانی‌ها عملکرد بهتری داشته و این دست را نیز با حساب ۲۵ بر ۱۷ به پایان رساندند.

سومین دست بازی با اختلاف ۳ امتیازی شروع شد و در نهایت با هتریک ۲۵ بر ۱۷ ایستگاه پیش از فینال قاطعانه به نام سپاهان شد؛ به این ترتیب دختران والیبالیست‌ نقش‌جهان صعود خود به لیگ برتر والیبال بانوان را قطعی کردند.

به این ترتیب دختران سپاهان به فینال راه یافتند و صعود خود به لیگ برتر والیبال را قطعی کردند؛ سپاهان باید با نصر امید تهران برای کسب عنوان قهرمانی دیدار کند. 

پایان پیام/۶۳۰۹۰/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول