اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استاندار سمنان: سپاه متعلق به همه آزادی‌خواهان و مظلومان جهان است

استاندار سمنان گفت: سپاه پاسداران متعلق به همه آزادی‌خواهان و مظلومان جهان است و اقدام اخیر اتحادیه اروپا موجب همدلی و اتحاد بیشتر ملت ایران خواهد شد.

استاندار سمنان: سپاه متعلق به همه آزادی‌خواهان و مظلومان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان و جمعی از مسؤولان سپاه استان سمنان با محکوم کردن اقدام مذبوحانه اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی اظهار کرد: سپاه پاسداران متعلق به همه آزادی خواهان و مظلومان جهان است و شکی نیست که اقداماتی همچون قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی موجب همدلی و اتحاد بیشتر ملت ایران خواهد شد.

استاندار سمنان با قدردانی از زحمات دلسوزانه و جهادی سردار دامغانی، فرمانده سپاه استان و مجموعه پاسداران رشید سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان گفت: یکی از افتخارات و دستاوردهای کشور، شکل‌گیری نهاد مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تدبیر حضرت امام (ره) بود.

وی گفت: بالاترین افتخار ما این است که در زیر پرچم رهبری، توفیق خدمتگزاری به مردم را داریم و خوشبختانه سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف نقش بسیار خوبی را ایفا کرده است.

هاشمی با اشاره به اینکه دشمن طی چند ماه گذشته تلاش کرد تا با روش‌ها و ترفندهای مختلف، انقلاب را از مسیر خود خارج کند؛ اما خوشبختانه همواره شکست خورده است، تصریح کرد: بهترین پشتوانه سپاه، حمایت مردم و رهبری از این نهاد موفق و مقتدر است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه افتخار همه ما این است که بسیجی هستیم، گفت: وحدت، همدلی و صمیمیت افتخار استان سمنان است.

وی اضافه کرد: امنیت حاکم در کشور ما مدیون خون شهدا و همدلی و وحدت نیروهای مسلح است.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول