اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

خواسته جالب فرمانده سپاه از مدیران محلات سمنان: در هر محله یک رسانه راه بیندازید

فرمانده سپاه استان سمنان در خواسته‌ای جالب و دقیق از مدیران محله‌های سمنان گفت: باید با ایجاد رسانه در هر محله، امیدآفرینی را تقویت کنیم.

خواسته جالب فرمانده سپاه از مدیران محلات سمنان: در هر محله یک رسانه راه بیندازید

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان پیش از ظهر امروز در همایش مدیران محله‌های اسلامی این استان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: در بسیج، اهمیت جایگاه مردم با نقش‌آفرینی آنها در عرصه‌های مختلف شکل می‌گیرد و تنها نظامی که اعتقاد قلبی به نقش مردم دارد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر نقش مدیران محله‌های اسلامی اظهار کرد: این توفیق الهی است که در بسیج و محله‌های اسلامی که یکی از موضوعات اساسی و نیاز مردم و نظام است، ایفای نقش می‌کنید.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: بسیج یعنی مردم و از هر قشری در بسیج وجود دارد؛ پس بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی است و بسیج است که با حضور در عرصه‌های مختلف جامعه نقش‌آفرینی می‌کند.

دامغانی با تأکید بر اهمیت مردم‌محوربودن محله‌های اسلامی و جایگاه استان سمنان در این خصوص گفت: بسیج ظرفیت‌های مردمی یک اصل مهم در محله‌های اسلامی است و ایفای نقش مردم همان محله در این زمینه، الگوسازی بری رفع مشکلات محله است.

وی تصریح کرد: توانمندسازی مردم در حل مسائل و مشکلات به‌عنوان یک اصل مهم در محله‌های اسلامی مطرح بوده و این، نقطه قوتی است که باید توسط مردم و برای مردم انجام شود. امروز شاهد آن هستیم که استان سمنان پیشتاز و الگوی موفق در ایجاد محله‌های اسلامی است.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: مطالبه‌گری مردمی به شیوه درست باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم با هدف‌گذاری صحیح، مسائل را حل کنیم.

دامغانی با اشاره به رسالت اصلی محله‌های اسلامی در فرهنگ‌سازی و ترویج روحیه جهاد و خدمت تصریح کرد: اراده حل مشکل توسط مردم محله موجب عمق‌بخشی به کارکردهای نظام می‌شود و این مطلب به‌عنوان یک اصل کلیدی در موضوع محله‌های اسلامی مورد توجه است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به ظرفیت رسانه‌ها در جنگ شناختی اظهار کرد: جنگ ما امروز جنگ رسانه است و جغرافیایی درگیری ما با دشمنان در کف خیابان نیست؛ بلکه نقطه درگیری ما با دشمنان در ذهن‌ها و در جنگ روایت‌هاست و باید با ایجاد رسانه در هر محله، امیدآفرینی را در این عرصه تقویت کنیم.

همایش مدیران محله‌های اسلامی استان سمنان در سالن شهید باقری سپاه استان سمنان برگزار شد.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول