اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هرمزگان میزبان 1300 دانش آموز کشور برای مسابقات دو و میدانی و فوتسال

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با همراهی و حمایت استانداری، دستگاهها و صنایع استان، هرمزگان خود را برای میزبانی مطلوب از یک هزار و 262 دانش آموز ورزشکار از 31 استان کشور آماده می سازد.

هرمزگان میزبان 1300 دانش آموز کشور برای مسابقات دو و میدانی و فوتسال

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان صبح امروز در حاشیه بازدید از فضاهای ورزشی محل برگزاری مسابقات دو و میدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور در بندرعباس اظهار داشت: در بخش مسابقات پسران، تا کنون 31 استان در رشته دو و میدانی و 30 استان در رشته فوتسال برای حضور در مسابقات قهرمانی مدارس کشور به میزبانی هرمزگان آمادگی خود را اعلام کرده اند.

وی افزود: در بخش مسابقات دختران قهرمانی مدارس کشور نیز تا کنون 27 استان در رشته دو و میدانی و همچنین 27 استان در رشته فوتسال اعلام حضور کرده اند.

به گفته قویدل، با تلاش شبانه روزی کمیته های برگزاری مسابقات و نیز با همراهی استانداری، دستگاههای مرتبط با برگزاری مسابقات، نهادها و سازمانها و همپنین همراهی برخی صنایع و حمایت دلسوزانه فدارسیون ورزش دانش آموزی کشور، هرمزگان خود را برای میزبانی مطلوب و بیاد ماندنی این دوره از مسابقات مهیا می سازد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مسابقات دو ومیدانی و فوتسال پسران از 9 بهمن ماه 1401 با ورود و پذیرش آنها آغاز می شود و با معرفی تیم های برتر این دوره از مسابقات در تاریخ 15 بهمن ماه، خاتمه می یابد.

قویدل با بیان اینکه مسابقات دو و میدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور در بخش دختران نیز از 17 بهمن ماه سال جاری آغاز می گردد، افزود: استان های شرکت کننده به مدت 7 روز در این دو رشته به رقابت خواهند پرداخت و تیم های قهرمان در 23 بهمن ماه معرفی خواهند شد.

این مسئول خاطر نشان ساخت: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ و منش پهلوانی، ایثار و از خودگذشتگی، بنام شهدای مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه نامگذاری شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول