اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هرمزگان میزبان سومین جشنواره پژوهش سرای دانش آموزی کشور

اختتامیه سومین دوره جشنواره پژوهش سرای دانش آموزی کشور در بندرعباس برگزار می شود.

هرمزگان میزبان سومین جشنواره پژوهش سرای دانش آموزی کشور

  به گزارش خبرگزاری فارس ازبندرعباس، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان امروز، اظهار کرد: اختتامیه سومین دوره جشنواره علمی و پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور در بندرعباس برگزار می شود.

وی افزود: این همایش در سوم آذر ماه با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، مسئولان و میهمانان کشوری و استانی برگزار می شود.

 به گفته مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، در دوره های اول و دوم این جشنواره، استان هرمزگان با کسب رتبه ششم و هفتم کشوری در بین ده رتبه برتر قرار گرفت و برای دوره سوم میزبان این جشنواره انتخاب شد.

 قویدل ادامه داد: برنامه با هدف تقویت و تعمیق فرهنگ مطالعه، انجام تحقیق و پژوهش فردی، گروهی و ایجاد زمینه مشارکت و تقویت مهارت کار گروهی در بین دانش آموزان در سه مرحله منطقه ای، استانی و کشوری با 10 عنوان مسابقه (ادبیات و علوم انسانی، نجوم، نانوفناوری، زیست فناوری، سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی، حمل نقل پیشرفته و حوزه فضایی، آزمایشگاه علوم تجربی، انرژی های نوین، کدنویسی، گیاهان دارویی و طب ایرانی و رباتیک) برگزار می شود. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول