اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دادستان زنجان: با ترک فعل مسئولان برای دستگیری لیدرهای متکدیان برخورد خواهد شد

دادستان زنجان گفت: مطابق قانون مبارزه با تکدی‌گری حرفه‌ای به منظور پیشگیری از وقوع جرم و برخورد قانونی با افرادی که بصورت لیدر افراد صغیر را به این امر می‌گمارند، اقدامات پیشگیرانه لازم و ضروری است.

دادستان زنجان: با ترک فعل مسئولان برای دستگیری لیدرهای متکدیان برخورد خواهد شد

بهروز عباسی، دادستان عمومی و انقلاب استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به مفاد مواد 712 و 713 قانون مجازات اسلامی و جرم‌انگاری قانونی در مورد تکدی‌گری حرفه‌ای و بکارگماردن افراد صغیر یا افراد دیگر برای تکدی‌گری، به منظور پیشگیری از وقوع جرم و برخورد قانونی با افرادی که بصورت لیدر افراد صغیر را به این امر می گمارند، اقدامات پیشگیرانه لازم و ضروری است.
دادستان زنجان در این نامه با دستور به رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان تأکید کرد: اهتمام جدی ظرف یک هفته برای شناسایی و دستگیری متکدیان حرفه‌ای و اموالشان که به عنوان لیدر اقدام به فعالیت مجرمانه می‌کنند، اقدامات لازم بعمل آید.
عباسی در ادامه اظهار کرد: حضور  متکدیان حرفه‌ای و بکارگیری افراد صغیر چهره‌ ناخوشایندی از شهر و اجتماع نمایش می‌دهند و بنابر این دستگاه‌های متولی که در این خصوص به وظیفه خود عمل کنند در غیر اینصورت و  ترک فعل مسئولان  برخورد قانونی خواهد شد.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول