اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برخورد سواری با آمبولانس در جاده زنجان- بیجار با 2 کشته و 2 مجروح

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد رخ به رخ یک دستگاه پژو 405 با آمبولانس در مسیر زنجان به بیجار ۲ کشته و 2 مصدوم بر جا گذاشت.

برخورد سواری با آمبولانس در جاده زنجان- بیجار با 2 کشته و 2 مجروح

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان روز شنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به برخورد سواری با آمبولانس در جاده زنجان- بیجار اظهار داشت: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژوه 405 با یک دستگاه آمبولانس ساعت 10 و 10 دقیقه صبح امروز در کیلومتر 75 جاده زنجان - بیجار به صورت رخ به رخ برخورد کردند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآوری کرد: این حادثه ساعت 10 و 15 دقیقه به ندای امداد جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام و بلافاصله 2 تیم عملیات جاده‌ای از شهرستان ایجرود به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: تعداد حادثه دیدگان چهار نفر بودند که راننده آمبولانس و پژوه 405 در دم فوت کردند که رهاسازی توسط تیم های عملیاتی هلال احمر انجام شد.

موسوی ادامه داد: 2 مصدوم حادثه نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی استان زنجان منتقل شدند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: برای این عملیات یک دستگاه آمبولانس، خودروی نجات و ست هیدرولیک بکارگیری شد.

وی گفت: این آمبولانس متعلق به بیمارستان شهرستان تکاب حامل مادر باردار بود.

موسوی، زمان پایان عملیات را ساعت 12 و 5 دقیقه دقیقه بیان کرد و اظهارداشت: امداد رسانی با همکاری اورژانس، پلیس راه، راهداری، نیروی انتظامی و آتش نشانی انجام شد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: هموطنان می توانند در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه روز با ندای امداد 112 تماس برقرار کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول