اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سهم شهرستان زنجان از درآمدهای مالیاتی 700 میلیارد تومان است

فرماندار زنجان گفت: طی 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه سالجاری، بیش از 700 میلیارد تومان به عنوان عوارض وصولی کالا، خدمات و آلایندگی به حساب شهرداریها، دهیاریها و روستاهای فاقد دهیاری شهرستان زنجان واریز شده است.

سهم شهرستان زنجان از درآمدهای مالیاتی 700 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، پرویز خالقی، فرماندار زنجان در جلسه کمیته اشتغال شهرستان زنجان با اشاره به رویکرد ویژه دولت سیزدهم در زمینه توسعه متوازن و برقراری عدالت اجتماعی اظهار داشت: بدنبال نگرش موثر مقام عالی استان نسبت به عودت درآمدهای مالیاتی به استان و بهره‌گیری برای عمران و آبادانی زنجان، طی 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه سالجاری، بیش از 700 میلیارد تومان به عنوان عوارض وصولی کالا، خدمات و آلایندگی به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری شهرستان زنجان واریز شده است.

فرماندار زنجان ضمن تاکید بر تسریع در فرآیند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک‌های عامل گفت: هماهنگی بین دبیرخانه کمیته اشتغال، کارگزاری‌ها و بانک‌های عامل بایستی به گونه‌ای باشد تا پرونده‌های متقاضیان در سریعترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند.

وی به ضرورت گسترش مهارت آموزی و یادگیری شیوه های مختلف کسب و کار، از متولیان فنی و حرفه‌ای شهرستان خواست تا با نقش آفرینی موثر در راستای سیاستهای اشتغالزایی شهرستان، موجبات تربیت کارآفرینان و واجدین شرایط بهره مندی از تسهیلات اشتغالزایی را فراهم نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان زنجان ضمن بیان اینکه عملکرد دستگاه‌های شهرستان در زمینه‌های جذب به موقع و حداکثری تسهیلات اشتغالزایی و نیز تکمیل اطلاعات مربوط به سامانه رصد اشتغال کشور به طور منظم از سوی دبیرخانه رصد می‌شوند، تاکید کرد تا مدیران در راستای دو مسیر یاد شده گام جدی برداشته و از هر گونه فوت وقتی پرهیز کنند.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول