اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

10 کیلومتر راه روستایی دولت آباد آسفالت می‌شود/ عملیاتی شدن یکی از مصوبات سفر نیکزاد به ابهر

فرماندار ابهر از دستور اجرایی روکش آسفالت 10 کیلومتر از راه روستایی دولت آباد که یکی از مصوبات سفر نایب رئیس مجلس به استان زنجان بود، خبر داد.

10 کیلومتر راه روستایی دولت آباد آسفالت می‌شود/ عملیاتی شدن یکی از مصوبات سفر نیکزاد به ابهر

احمد ذوالقدر،  فرماندار ابهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به پیگیری مصوبات سفر نیکزاد نایب رئیس مجلس به شهرستان ابهر، اظهار داشت: بر حسب وظیفه به صورت جدی پیگیر به ثمر رسیدن تک تک مصوبات سفر هستم.

فرماندار ابهر با ذکر تامین اعتبار و مساعدت پروژه‌های تصویب شده در سفر شهرستانی نیکزاد به شهرستان ابهر اظهار داشت: انجام 10 کیلومتر روکش آسفالت راه فرعی و اصلی روستایی، تخصیص اعتبار 150 میلیارد ریالی پروژه مجموعه ورزشی شناط، تکمیل و تحویل مدرسه فاطمه الزهرا و مدرسه گلشهر و همچنین پیگیری برای جذب اعتبار برای استخر سرپوشیده دانش آموزی ابهر از جمله مصوبات این سفر بوده است.

وی با اشاره تحقق یکی از مصوبات سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به ابهر تاکید کرد: با توجه به تامین اعتبار و اخذ دستور جهت انجام 10 کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی با اخذ دستور برای تامین آسفالت مورد نیاز 10 کیلومتر از جاده دولت آباد در دستور کار قرار گرفته است.

ذوالقدر در ادامه اضافه کرد: این مصوبه با ابلاغ به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر انجام شده است که به محض مساعدت آب و هوا اجرایی خواهد شد.

فرماندار ابهر در ادامه اضافه کرد: با جدیت پیگیر مصوبات سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به ابهر بوده به  برخی از این پروژه‌ها منتظر درخواست تامین اعتبار هستند که انتظار می‌رود با اتمام کامل پروژه های این مصوبات گامی مهم در راستای محرومیت‌زدایی و ارتقای شاخص‌های شهرستان ابهر برداشته شود.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول