اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

محصولات ۲۲ واحد صنعتی ابهر صادر می‌شود/ استقرار شرکت دارویی در ابهر

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه از ۲۲۰ واحد صنعتی در شهرستان، محصولات تولیدی ۲۲ واحد صادر می‌شود گفت: در صدد هستیم برای نخستین بار یک شرکت دارویی را در ابهر مستقر کنیم.

محصولات ۲۲ واحد صنعتی ابهر صادر می‌شود/  استقرار شرکت دارویی در ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد ذالقدر فرماندار شهرستان ابهر در بازدید از خبرگزاری فارس در رابطه با بالا بودن تعداد پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان اظهار داشت: ما در شهرستان یک سری پروژه مربوط به سفر، یک سری هم مربوط به تملک دارایی و یکی سری از پروژه‌ها هم ملی داریم که هنوز تکمیل نشده است.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه پیگیر پروژه‌های ملی هستیم، تصریح کرد: یک سری از پروژه‌ها هم استانی است مثلا استخر و یا فاضلاب شهری که آغاز و متاسفانه نیمه کاره رها شده است که در صدد احیای این پروژه‌ها هم هستیم.
وی از ۳ پروژه جدید در شهرستان خبر داد و گفت: در همین خصوص یک تفاهم‌نامه‌‌ ۲ هزار میلیارد تومانی با وزارت دفاع منعقد کرده‌ایم که در حال پیگیری بقیه اقدامات در این رابطه هستیم.
ذوالقدر ایجاد شهرک مسکونی توریستی را یکی از طرح‌های جدید عنوان کرد و افزود: ایجاد پارک جنگلی در دو فاز یکی در فاز جنگلی و دیگری در بحث توریست و همچنین طرح سوم، طرح المان شهری است که امیدواریم با کمک مسوولان ملی و استانی این سه طرح در این شهرستان به سرانجام برسد.
فرماندار ابهر همچنین به پروژه ۱۵ ساله مدرسه فاطمه‌الزهرا ابهر اشاره کرد و گفت: این پروژه با وجود اینکه در جلو دید است ۱۵ سال است که از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد و نیمه کاره رها شده است.

وی اضافه کرد: با قبول مسوولیت بنده در شهرستان، یک دستوری از رییس نوسازی مدارس کشور گرفتیم که با رفتن وی مجدد این پروژه ابتر ماند ولی باز پیگیر هستیم که این پروژه هم به سرانجام برسد.

فرماندار شهرستان ابهر از وجود ۲۲۰ واحد صنعتی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد، محصولات تولیدی ۲۲ واحد صادر می‌شود، ۹ واحد غیر فعال و بقیه واحدها هم فعال هستند منتها بخش‌هایی غیر فعال هستند.
ذوالقدر از ایجاد یک سری صنایع جدید در شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در صدد هستیم برای نخستین بار یک شرکت دارویی را  در ابهر مستقر کنیم که در این خصوص جلسات متعدی با مسوولان ذی ربط برگزار کرده‌ایم که کار‌های آن در حال انجام است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول