اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

خبرنگاران آبیک مطالبات مهم مردم را پیگیری کنند

امام جمعه شهرستان آبیک گفت: خبرنگاران آبیک چهار مطالبه مهم شهرستان اعم از پروژه الحاقی بیمارستان شهدا، پهنه شدن پیغمبرکوه، اختصاص گاز به نیروگاه و حل مشکل ریزگردها را پیگیری کنند تا به نتیجه برسد.

خبرنگاران آبیک مطالبات مهم مردم را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی عصر امروز در نشست شورای بسیج رسانه و فعالان مجازی شهرستان آبیک که در دفتر امام جمعه برگزار شد، با بیان اینکه چهار مطالبه مهم در شهرستان داریم و خبرنگاران باید پیگیری مجدانه داشته باشند، اظهار کرد: پس از مطالبه رسیدن آب سد طالقان به شهر آبیک که مطالبه سختی بود و می‌گفتند تحقق آن دشوار است اما تحقق یافت، پیگیری چهار مطالبه تا رسیدن به نتیجه برای بهبود زندگی کیفیت زندگی مردم این شهر ضروری است.

وی بر پیگیری احداث پروژه الحاقی بیمارستان دولتی شهدای شهرستان آبیک به عنوان اولویت مهم این شهرستان ازسوی خبرنگاران تاکید و با بیان اینکه بیمارستان شهدا باید حفظ و تجهیزات و کمبودهای آن باید تامین شود، افزود: به سلامت مسئولان شهرستان آبیک باور دارم و به دلیل سلامت بودن‌شان اتفاقات خوبی در این شهرستان رقم خواهد خورد چرا که مسئولان وامدار و سهامدار کسی نیستند و به همت فرماندار شهرستان آبیک و شورای تامین به زودی شاهد اتفاقات خوبی در بیمارستان شهدا خواهیم بود.

امام جمعه شهرستان آبیک با ذکر این مطلب که پیغمبرکوه باید پهنه شود و به دامان آبیک بازگردد، ادامه داد: در حال حاضر مسئولان شهرستان آبیک در خصوص پیغمبرکوه هم قسم هستند و ذی نفع نیستند و قاطعانه فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیگیر وضعیت بام آبیک هستند این در حالی است که از مدیریت شهری اعم از شهردار و شورای شهر آبیک درخواست می‌شود برای سلامت خانواده‌ها برای اجرای برنامه پیاده‌روی صبح‌های جمعه تدابیر لازم را در جاده سلامت بیندیشند.

حجت الاسلام حسینی‌میرامینی خاطرنشان کرد: اینکه آبیک فاقد مکان گردشگری، تفریحی و شهربازی است زیبنده مردم نیست که باید مطالبه مردم مبنی بر وجود اماکن تفریحی و بازیگاه مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به پیگیری آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور مبنی بر راه‌اندازی دوباره سیستم ذخیره‌سازی گاز که توسط دولت قبل تعطیل شده بود، با توجه به شرایط ایجاد شده باید در دیسپاچینگ ملی به نیروگاه شهید رجایی گاز تخصیص یابد که لازم است آلودگی این نیروگاه با همت و پیگیری همه خبرنگاران شهرستانی و کشوری پیگیری تا رفع شود.

امام جمعه شهرستان آبیک با اشاره به وجود ریزگردهای نمکی دشت الله‌آباد و تهدید سلامت مردم افزود: مقرر شده از خروجی پساب تصفیه‌خانه شهر صنعتی البرز به سمت این دشت انتقال یابد که با فیلتراسیون مختصر و کانالیزه شدن آب تصفیه شده، می‌توان آن در دشت جاری کرد که باید این مهم جدی گرفته شود.

حجت الاسلام حسینی‌میرامینی با اشاره به سلامت و شجاعت خبرنگاران شهرستان آبیک و پیگیری مطالبات شهرستان با توکل کردن به خدا و در نظر جلب رضایت الهی تاکید و تصریح کرد: تمام حیثیت ما جمهوری اسلامی و خواست ما اعتلای انقلاب است و همه باید تلاش کنیم مردم در زیر سایه نایب امام زمان (عج) احساس آرامش، رفاه، امنیت کنند و مقدمه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول