اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی پل روگذر راه آهن آبیک/ روند اجرای ۴ پل روستایی شهرستان مطلوب است

فرماندار شهرستان آبیک از پیگیری پروژه پل روگذر راه آهن آبیک-قشلاق-کمال آباد توسط مدیرعامل راه آهن شمال ۲ کشور از شرکت راه آهن جمهوری اسلامی در هفته آینده خبر داد.

پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی پل روگذر راه آهن آبیک/ روند اجرای ۴ پل روستایی شهرستان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک به همراه ولدی مدیرعامل شرکت راه آهن شمال ۲ کشور، مشاور پروژه پل روگذر آبیک-قشلاق-کمال آباد از پل های در حال احداث آبیک و چهار روستای این شهرستان بازدید کرد و وضعیت پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت. 

فرماندار شهرستان آبیک در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: مشکل تملک در پل روستای هزارجلفا وجود داشت و طی برگزاری جلسه ای، این مشکل حل و فصل می شود. 

وی با بیان اینکه پروژه پل روستای زاغه در حال اجراست، افزود: پروژه پل روگذر روستای حلال آباد روند رو جلو است و عملیات احداث پل روگذر روستای زرگر هم در حال اجراست. 

این مسئول ادامه داد: ساخت چهار پل راه آهن روستاهای مذکور و پل احداث شده راه آهن خاکعلی بر عهده شرکت ژنرال است که پیشرفت پل راه آهن دو روستا مطلوب است و از سوی این شرکت اذعان شده یک ساله و همزمان عملیات اجرایی پلها به اتمام می رسد. 

فرماندار شهرستان آبیک در خصوص آخرین وضعیت پل روگذر راه آهن آبیک-قشلاق-کمال آباد، با اشاره به پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی این پروژه و بیان کرد: طی بازدیدی که از پل صورت گرفت مقرر شد هفته آینده در خصوص این پل جلسه ای با حضور مدیرعامل راه آهن شمال ۲ کشور در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی برگزار شود که در حال حاضر بیس، ساب بیس و آسفالت پل باقی مانده است. 

فتوحی افزود: از سوی شرکت سداد پیمانکار پروژه پل راه آهن آبیک-قشلاق-کمال آباد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی و در مرحله تعیین پیمانکار قرار دارد و مقرر شده نسبت به بهسازی و تعمیر سکوی ایستگاه راه آهن آبیک و ایجاد فضای مناسب اقدامات لازم صورت گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول