اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«جریمه میلیاردی» فرجام نگهداری موتور سیکلت قاچاق در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از ضبط و جریمه ۴ میلیارد ریالی برای نگهداری موتورسیکلت قاچاق خبر داد.

«جریمه میلیاردی» فرجام نگهداری موتور سیکلت قاچاق در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن پور اظهار کرد: در راستای اقدامات نظارتی و برخورد با پدیده قاچاق به ویژه موتورسیکلت های غیرمجاز، با همکاری دستگاه های مربوطه از نمایشگاه موتور سیکلت بازرسی به عمل آمد و طی آن یک دستگاه موتورسیکلت خارجی ۱۴۰۰ سی سی قاچاق کشف و پرونده ای در این خصوص در شعبه تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل شد.

وی ارزش کالای مکشوفه را بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دانست و افزود: با توجه به استعلام از مراجع ذیصلاح و عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی توسط متهم، اتهام قاچاق محرز و در این زمینه علاوه بر حکم به ضبط کالای مکشوفه، متخلف به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین همچنین به بیان آثار زیان بار قاچاق بر چرخه اقتصاد کشور، تولید ملی، تجارت، سرمایه گذاری و اشتغال جوانان پرداخت و یادآور شد: برای حفظ امنیت بازار و صیانت از حقوق تولید کنندگان، تعزیرات حکومتی با هرگونه؛ خرید، فروش، حمل و نگهداری کالاهای خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می کند و شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف از طریق  سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی، جهت رسیدگی تخلفات را گزارش و اعلام کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول