اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آماده باش ستاد مدیریت بحران استان قزوین به فرمانداران و شهرداران/ تعطیلی ادارات ادامه پیدا می کند؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: کلیه فرمانداران پای کار هستند و باید در محل خدمت خود حضور داشته و به اقدامات مرتبط رسیدگی کنند.

آماده باش ستاد مدیریت بحران استان قزوین به فرمانداران و شهرداران/ تعطیلی ادارات ادامه پیدا می کند؟

محمد رضا علیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از قزوین، اظهار کرد: جلسه تصمیم گیری جهت تعطیلی ادارات بعد از ظهر برگزار می شود و هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

وی افزود: در حال حاضر مشکل خاصی در استان نداریم و تمامی محورهای اصلی استان باز است و مشکل خاصی بابت محورهای مواصلاتی نداریم.

علیمی خاطر نشان کرد: در خصوص محورهای روستایی نیز کارکنان راهداری در حال بررسی هستند تا محور های مشکل دار روستایی را احصا و مشکلات را برطرف کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: کلیه فرمانداران پای کار هستند و باید در محل خدمت خود حضور داشته و به اقدامات مرتبط رسیدگی کنند.

علیمی عنوان کرد: به شهرداران هم فراخوان داده شد که شخص شهردار در همه شهرها حضور داشته باشند و اقدامات مورد نظر از جمله برف روبی شهرها و موارد این چنینی انجام دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول