اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تعطیلی ۱۵واحد صنفی و ۲کارگاه تولیدی در سرولایت

بخشدار سرولایت از تعطیلی ۲کارگاه تولیدی و ۱۵واحد صنفی در سطح این بخش خبر داد.

تعطیلی ۱۵واحد صنفی و ۲کارگاه تولیدی در سرولایت

باقر صدیقی بخشدار سرولایت در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: پیرو مصوبه ستاد مدیریت بحران نیشابور مبنی بر تعطیلی واحدهای صنعتی غیر ضروری، تعداد۲واحد کارگاهی در یکی از روستاهای بخش سرولایت تعطیل و ۱۵ متصدی واحد صنفی پس از دریافت اخطار افت فشارگاز و ضرورت همکاری با عوامل امدادگاز شهرچکنه نسبت به تعطیلی واحدهای صنفی خود اقدام کردند.

وی افزود: پس از اعلام ضرورت همکاری به این متصدیان از سوی شورای اسلامی و اداره گاز شهرچکنه؛ تمامی صنوف غیر ضروری در راستای همکاری و اجرای مصوبات ستاد نیشابور نسبت به این مهم اقدام و واحدهای صنفی خود را تعطیل کردند.

بخشدار سرولایت با بیان اینکه متصدیان ۲واحد کارگاهی تولید کیف و زیپ در یکی از روستاهای این بخش هم با تصمیمات اتخاذ شده در ستاد نیشابور ، نسبت به تعطیلی واحدهای کارگاهی خود اقدام کردند، افزود: طی هماهنگی های صورت گرفته با دهیاران و مدیران بحران سطح بخش آماده جایگزینی و استفاده از سوخت نفت سفید برای اهالی روستاها هستیم و نگرانی از جهت تامین و تحویل سوخت جایگزین نداریم.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول