اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بخشش یک زندانی به عشق سردار سلیمانی پس از 8 سال

رئیس دادگستری دزفول گفت: یک نفر به دلیل درگیری و اختلافی با پزشکی، روانه زندان شد که پزشک با تلاش اعضای شعبه 12 شورای حل اختلاف، ستاد صبر و صلح یاران این شهرستان با اعلام رضایت، زندانی را پس از 8 سال به عشق شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بخشید.

بخشش یک زندانی به عشق سردار سلیمانی پس از 8 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فیصل مزرعه رییس دادگستری دزفول امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرونده فردی که در سال 1393 به جرم درگیری و آدم ربایی که شاکی او یک پزشک در دزفول بود پس از طی مراحل قانونی و قطعیت حکم، به 34 سال حبس محکوم و پس از مدتی روانه زندان شد.

وی افزود: این زندانی با ابراز ندامت از بزه خود و تحمل هشت سال حبس، با درخواست از مرجع قضایی جهت جلب رضایت پزشک شاکی، با توجه به پشیمانی وی، پرونده برای ایجاد صلح و سازش به شعبه 12 شورای حل اختلاف دزفول ارجاع، که اعضای این شعبه با همکاری دادستان عمومی و انقلاب و قاضی شعبه اجرای احکام کیفری این شهرستان با استفاده از ظرفیت ستاد صبر و صلح یاران و برگزاری چندین جلسه با پزشک شاکی در ایام سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی زمینه جلب رضایت این پزشک را فراهم کردند.

رئیس دادگستری دزفول گفت: پزشک مذکور در جلسه مصالحه، با توجه به ارادتی که به شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی داشت به عشق این شهید والامقام از حق و حقوق خود گذشت کرد و با اعلام رضایت از این زندانی، این پرونده پس سالها منتهی به صلح و سازش گردید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول