اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اولیای دم در اهواز به حرمت عید غدیر خم از قصاص قاتل گذشتند

معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: اولیای دم در اهواز به حرمت عید سعید غدیر خم، پس از سه ماه، از قصاص قاتل گذشتند.

اولیای دم در اهواز به حرمت عید غدیر خم از قصاص قاتل گذشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علیرضا باوی معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه ماه قبل، در پی درگیری میان دو خانواده در اهواز یک نفر به قتل می‌رسد و این حادثه منجر به تنش و اختلاف‌های شدید میان طرفین شد.

باوی تصریح کرد: پس از بازداشت قاتل، بزرگان و ریش سفیدان طرفین درخواست ورود شورای حل اختلاف برای حل و فصل این موضوع شدند، که بلافاصله با دستورهای قضایی کارگروهی متشکل از اعضای شعبه ۴۹ شورای حل اختلاف ویژه عشایر، ستاد صبر و همیاران صلح جهت رفع خصومت‌های پیش آمده میان طرفین جلسات متعددی برگزار کردند.

وی ادامه داد: در روز‌های دهه مبارک ولایت، رایزنی‌ها و مذاکره‌ها صورت گرفته میان دو خانوار به ثمر نشست و در آستانه عید سعید غدیر خم خانواده مقتول به حرمت امام علی(ع) و این عید بزرگ از قصاص قاتل فرزند خود گذشت کردند.

باوی گفت: در نهایت این پرونده پس از سه ماه منتهی به صلح و سازش شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول