اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

برنامه ریزی برای خرید ۲ هزار تن ذرت توسط تعاون روستایی ایلام

مدیر کل تعاون روستایی استان ایلام گفت: شبکه تعاون روستایی اقدام به برنامه ریزی برای خرید دو هزار و ۲۰۰ تن محصول ذرت دانه ای کشاورزان کرده است.

برنامه ریزی برای خرید ۲ هزار تن ذرت توسط تعاون روستایی ایلام

محمد ناصر ناصری مدیر کل تعاون روستایی ایلام صبح امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از خرید دو هزار و ۲۰۰ تن ذرت دانه ای در استان ایلام خبر داد و گفت: در سال زراعی جاری کشاورزان مهرانی توانستند بیش از ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی خود را به کاشت ذرت اختصاص دهند.

وی افزود: در این زمینه بیش از ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به فعالیت هستند.

مدیر کل تعاون روستایی گفت: پیش بینی می‌شود کشاورزان مهرانی در پایان فصل برداشت بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ تن ذرت دانه‌ای به ارزش ۲۱ میلیارد تومان برداشت و به مراکز خرید تحویل دهند.

ناصری با تاکید بر خرید ۲ هزار و ۲۰۰ تن ذرت دانه‌ای از کشاورزان گفت: شبکه تعاون روستایی اقدام به برنامه ریزی برای خرید محصول ذرت دانه‌ای کشاورزان کرده و از ابتدای برداشت در کنار کشاورزان بوده و محصول آن‌ها را خریداری کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: تعاون روستایی و ایستگاه خشک کنی ذرت به خشک کردن ذرت، فرآوری آن و حمل به کارخانه‌های خوراک دام استان که متقاضی خرید برای تولید کنسانتره دامی هستند، اقدام کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول