اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مدیران کارتابلی توان تحول آفرینی ندارند/ تدوین تقویم چشم انداز توسعه مازندران

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه دولت سیزدهم به نقش کارفرمایی مردم دراداره کشور اصالت بخشید، گفت: مدیران کارتابلی فاقد انگیزه و توان کافی برای رفع تنگناهای توسعه با رویکرد حل المسائلی هستند.

مدیران کارتابلی توان تحول آفرینی ندارند/ تدوین تقویم چشم انداز توسعه مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی پیش از ظهر امروز در جمع معاونان سیاسی فرمانداری‌های مازندران در ساری، اظهار کرد: در دولت مردمی سیزدهم مردم محور برنامه‌های اساسی دولت‌مردان هستند.

وی، هویت بخشی به نقش و جایگاه مردم را رویکرد ملی و محوری دانست و افزود: در دولت سیزدهم تمامی طرح‌ها و برنامه‌های تحولی در مسیر پیشرفت و عدالت به نفع مردم عملیاتی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به فتنه اخیر،گفت: علت اصلی برپایی فتنه اخیر با محوریت آمریکا، رژیم صهیونیستی و منافقین علیه کشورمان، روند روبه رشد برنامه‌های تحولی دولت سیزدهم بود.

سلگی، با اظهار اینکه فتنه‌ها روند پیشرفت طبیعی کشور را مختل می‌کند، افزود: با وجود اغتشاشات و فتنه‌انگیزی معاندان، پیشرفت برنامه‌های تحولی دولت تداوم دارد.

وی خاطرنشان کرد: دولت از وعده‌ها و آرمان‌های به حق خود در دست‌یابی به قله‌های پیشرفت عقب‌نشینی نکرده و نخواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مارندران فتنه اخیر را بزرگ‌ترین پروژه براندازی استکبار علیه یک دولت قانونی توصیف و اظهار کرد: آمریکا و متحدان غربی آن پرونده سیاهی در همراهی با اغتشاشگران دارند.

سلگی با یادآوری شرایط حساس کنونی، لزوم سرعت بخشیدن به حل چالش‌های اساسی کشور و مازندران را خاطرنشان کرد و افزود: برای اولین بار و به‌دستور استاندار مازندران تقویم تحقق چشم انداز برنامه های توسعه استان تدوین شد.

وی، مدیریت جهادی و انقلابی را لازمه تحول آفرینی برشمرد و افزود: تحول با مدیران کارتابلی و ویترینی تحقق نخواهد یافت.

 معاون استاندار مازندران اضافه کرد: مدیران کارتابلی فاقد انگیزه و توان کافی برای رفع تنگناهای توسعه با رویکرد حل المسائلی هستند.

سلگی گفت: مدیران شهرستانی برای حل مشکلات مردم نباید در انتظار بودجه و اعتبار باشند چرا که حل همه مشکلات در گرو بودجه نیست؛ بلکه همت چاره ساز و جدیت می‌طلبد.

وی با ارائه تحلیل جامع از شرایط کشور تلاش برای تقویت امید و اتحاد ملی را ضروری خواند و افزود: هم‌افزایی توان‌ها در مسیر رشد یافتگی نیازمند توجه به مکارم اخلاقی و دینی است.

 معاون استاندار مازندران، تجلیل از ولایت‌مداری و دین‌مداری مردم مازندران گفت: تلاش برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در مازندران بهترین قدرشناسی از سلوک مردم دیار علویان است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول