اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز عملیات اجرایی 5 واحد صنعتی در زنجان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: عملیات اجرایی پنج واحد صنعتی با سرمایه گذاری 2هزار میلیارد تومان در شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان آغاز شده است.

آغاز عملیات اجرایی 5 واحد صنعتی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید گلشنی منفرد در جریان بازدید از طرح‌های صنعتی در شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان از آغاز عملیات اجرایی پنج واحد صنعتی در این شهرک خبر داد و اظهار کرد: همه این صنایع جزو صنایع پاک محسوب می‌شوند.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: طرح‌های صنعتی مستقر در این شهرک با برنامه‌ریزی مناسب و سرمایه‌گذاری بالای بخش خصوصی  دارای پیشرفت فیزیکی خوبی است. 

وی تصریح کرد: صنعت، پیشران مهم توسعه استان است و همه دستگاها، سازمان‌ها و ادارات باید در تسهیل سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید جدیت داشته باشند.

گلشنی با درخواست از فعالان صنعتی استان برای ارائه گزارش موانع و مشکلات خود در اسرع وقت گفت: ارائه این گزارش‌ها به ویژه مشکلات تحمیلی از ناحیه سایر ارگان‌ها در کمک به حل آن‌ها موثر خواهد بود.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تقدیر از جدیت و پیگیری استاندار زنجان در رفع مشکلات سرمایه گذاران گفت: در برنامه توسعه استان، وظایف و برنامه‌های سنگینی در حوزه صنعت تعریف شده است که تنها در سایه همکاری و همراهی همه دست اندرکاران محقق می‌شود، لذا سنگ‌اندازی و عدم همکاری احتمالی،  قطعا به مقام عالی استان گزارش خواهد شد . 

وی از تولید کاغذ و مقوای روکش شده  و ایجاد روکش پلی اتیلن بر روی لایه غیر پلاستیک در شهرک صنعتی شهید شهریاری خبر داد و افزود: این طرح با سرمایه‌گذاری 752 میلیارد تومان و با اشتغال زایی یک هزار نفر در بهار سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

گلشنی ادامه داد: پالت پلاستیکی، رزین پلی استر اشباع مایع، انواع مرکب و کاغذ سیگار،  محصولات تولیدی چهار طرح صنعتی دیگر بودند که مورد اشاره قرار گرفت.

مدیر کل صمت استان زنجان یادآوری کرد: غرب زنجان با اسقرار واحدهای جدید و بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شهید شهریاری چهره جدیدی پیدا خواهد کرد.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول