اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

استاندار گیلان: تعطیلی پروژه‌های راه در گیلان معنایی ندارد

استاندار گیلان با تاکید بر عدم تعطیلی پروژه‌های حوزه راه در گیلان گفت: در اجرای پروژه‌های حوزه راه در گیلان مشکل منابع و مصالح وجود ندارد و فعالیت‌های کارگاه نباید ساعتی تعطیل شود.

استاندار گیلان: تعطیلی پروژه‌های راه در گیلان معنایی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار به همراه خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل‌و نقل کشور و جمعی دیگر از مسئولان متولی ظهر امروز از آخرین وضعیت روند عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت بندرکاسپین محدوده منطقه آزاد انزلی و همچنین کنارگذر این شهرستان بازدید کرد.

 

استاندار گیلان در این بازدید و در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت پروژه خط ریلی رشت بندرکاسپین، بر تسریع در روند اجرای این پروژه اثربخش در توسعه استان گیلان و کشور اظهار کرد: ضرورت فازبندی کنارگذر و تحویل به موقع به راهداری همزمان با ساخت پل با توجه به اختصاص اعتبارات لازم به میزان ۱۰۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس محترم جمهوری به استان باید مورد تاکید مسوولان قرار گیرد.

اسدالله عباسی با تأکید بر عدم تعطیلی پروژه‌های حوزه راه در گیلان گفت: در اجرای پروژه‌های حوزه راه در گیلان مشکل منابع و مصالح وجود ندارد و فعالیت‌های کارگاه نباید ساعتی تعطیل شود.

وی با بیان اینکه برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام، عزمی جهادی و انقلابی مورد انتظار است، تصریح کرد: اتمام پروژه کنارگذر انزلی با توجه به تخصیص اعتبارات از محل سفر رئیس محترم جمهوری، ۲۳۸میلیارد تومان ماده ۵۶ و همچنین دیگر منابعی تأمینی با پیگیری‌های مسئولان استان و مشارکت نماینده شهرستان، با نظارتی جدی صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه بهره برداری از یک باند کنارگذر بندرانزلی در سریعترین زمان باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: بایستی پروژه‌هایی که خواسته بحق مردم است، با اهتمام جدی پیمانکاران و با توجه به پیشرفت کار و نظارت کافی با عنایت به اینکه  دولت سیزدهم به تعهدات خود عمل می‌کند، در زمان مقرر به اتمام برسد
پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول