اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خیران سلامت بیماران خاص و صعب‌العلاج را فراموش نکنند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخی از بیماری‌ها هزینه بالایی دارد و خیلی گران تمام می‌شود که این بیماران چشم امیدشان به مجمع خیرین هستند.

خیران سلامت بیماران خاص و صعب‌العلاج را فراموش نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی‌لائینی امروز در جلسه با هیأت امنای مجمع خیران سلامت استان، با تشکر از خدمات جامعه خیران استان مازندران، اظهار کرد: اهمیت خدمت به انسان‌ها به‌ویژه در حوزه سلامت بر هیچ کسی پوشیده نیست. 

وی با بیان اینکه باید جانانه خدمت کنیم، تصریح کرد: مشکلات حوزه سلامت هم از نظر خدمات دهندگان و هم از سوی خدمات گیرندگان بسیار زیاد است که در این زمینه خیران به کمک دانشگاه‌های علوم پزشکی که خدمات سلامت و درمان را ارائه می‌دهند و با کم و کسری‌ها در حوزه تجهیزات و امکانات لازم مواجه هستند، بیایند و دست‌شان را بگیرند.

  نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت تامین نیازمندی‌های دارویی و درمانی بیماران، خاطرنشان کرد: برخی از بیماری‌ها هزینه بالایی دارد و خیلی گران تمام می‌شود که این بیماران چشم امیدشان به مجمع خیران هستند.  

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه بیماری‌‌های خاص و صعب‌العلاج نیاز به حمایت زیادی دارند، بیان کرد: کمک به همنوعان، کسانی که محتاج هستند، هم‌نوع‌پرستی و هم‌نوع‌گرایی نگاهی غیرگرایانه است که در نوع خود از اهمیت بسزایی برخوردار است.

  پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول