اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

برنامه امضای طومار الکترونیکی دانش‌آموزان در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم

جانشین سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه دانش‌آموزان در برنامه امضای طومار الکترونیکی در پیام‌رسان شاد شرکت کردند، گفت: پویش‌های مختلفی را به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم طراحی کرده‌ایم و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کانال بسیج دانش‌آموزی در پیام‌رسان شاد از این برنامه‌ها مطلع شوند.

برنامه امضای طومار الکترونیکی دانش‌آموزان در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، امیر وجدانی‌نیا جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصاحبه با برنامه «روزنه» رادیو گفت‌وگو، اظهار کرد: حاج قاسم نه تنها یک فرمانده و انسان بزرگ و فرهیخته بلکه به تنهایی یک مکتب بود.

وی افزود: در حال حاضر جمعیت زیادی از سراسر کشور با هزینه شخصی و طی هزاران کیلومتر راه به گلزار شهدای کرمان آمدند تا به مقام این شهید بزرگوار ادای احترام کنند.

جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: مجموعه بسیج دانش‌آموزی در فضای آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت کشور در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مشغول فعالیت است و با چندین برنامه در سطوح مختلف مدرسه‌ای، استانی و ملی به دانش‌آموزان خدمت رسانی می‌کند.

وجدانی‌نیا خاطرنشان کرد: امروز سومین مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است و دانش‌آموزان استان کرمان و دیگر استا‌ن‌ها در این مراسم حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در برنامه امضای طومار الکترونیکی در پیام رسان شاد نیز شرکت کردند، گفت: پویش‌های مختلفی را در این زمینه طراحی کردیم و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کانال بسیج دانش‌آموزی در پیام‌رسان شاد از این برنامه‌ها مطلع شوند.

جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور اظهار کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی مملو از معارف و آموزه‌های زندگی است و برای همه اقشار جامعه حرف دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول