اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ورود جدی دادستان زنجان به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز مسکن ملی

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه‌ و شهرسازی استان زنجان، با تاکید براینکه دادستان زنجان خرید و فروش امتیاز نهضت مسکن ملی را غیرقانونی اعلام کرده است،گفت: این مقام قضایی خواستار توجه بیشتر به این موضوع هستند.

ورود جدی دادستان زنجان به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز مسکن ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید شاهین‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دادستان عمومی و انقلاب زنجان با ارسال نامه‌ای به ریاست اتاق اصناف استان خواستار ممنوعیت خرید و فروش امتیاز نهضت مسکن ملی شده است، اظهار کرد: دادستان زنجان به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند.
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه‌ و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: در نامه دادستان عنوان شده که متأسفانه برخی از مشاوران املاک در سطح شهر اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت مسکن ملی می‌کنند که این اقدام غیرقانونی بوده و ممنوع است.
وی گفت: حتی در مواردی نیز واگذاری این امتیاز همزمان به اشخاص متعدد و با دریافت مبالغی از چندین فرد انجام شده که باعث از دست رفتن سرمایه افراد فریب خورده و افزایش مراجعان به مراجع قضائی شده است.
شاهین‌فر تاکید کرد: بر اساس اعلام دادستان زنجان از آنجایی که این امتیاز در این مرحله قائم به شخص محسوب می‌شود و از طرفی واگذاری آن با اهداف طرح منافات دارد که مشخص نبودن اوصاف مورد قرارداد زمینه به روز اختلافات آینده را نیز به همراه خواهد داشت.  
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه‌ و شهرسازی استان زنجان افزود: مقتضی است در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و تشکیل پرونده‌های قضائی، همه مشاورین املاک سطح شهر از تنظیم و انعقاد قرارداد واگذاری این امتیاز خودداری کنند.
وی با اشاره به اینکه بازرسی‌های مستمر و منظمی به منظور مقابله با تخلفات در این حوزه انجام شده و با تاکید مقام قضائی دربازه زمانی ۳۰ روز آینده موارد به مقامات مربوطه ارسال خواهد شد، خاطر نشان کرد: متقاضیان نهضت مسکن ملی فریب دلالان و سودجویان را نخورند و امتیاز خانه دار شدن را از دست ندهند.

انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول