اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

جان فدا| مسابقه «جان‌فدا» ویژه اهالی رسانه در قم برگزار می‌شود

دبیر هشتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم از برگزاری مسابقه تولید محتوا با عنوان «جان‌فدا» به مناسبت سالگرد شهید قاسم سلیمانی خبرداد.

جان فدا| مسابقه «جان‌فدا» ویژه اهالی رسانه در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن تسلیت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تقارن این ایام با رویداد رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه استان قم در راستای برگزاری هشتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر، مسابقه تولید محتوای جان‌فدا ویژه گرامیداشت "سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی" را ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای با مشارکت خانه مطبوعات استان قم برگزار می‌کند.

وی گفت: علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه تمامی آثار تولیدی خود را با محوریت «سردار حاج قاسم سلیمانی» در تمامی قالب‌های خبری و چندرسانه‌ای تا پایان هفته جاری به شماره 09930936858 در پیام رسان های ایتا و روبیکا ارسال کنند.

دبیر هشتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم تصریح کرد: آثار دریافتی ضمن شرکت در این رویداد، در جشنواره ابوذر نیز شرکت داده خواهند شد و به همین مناسبت مهلت دریافت آثار جشنواره ابوذر نیز تا 15 دی ماه تمدید می‌شود.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول