اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مسابقات فوتسال خبرنگاران کشور با عنوان «جام شهدای رسانه» در قم برگزار می‌شود

مدیر خانه مطبوعات قم از برگزاری مسابقات فوتسال بین خبرنگاران کشور و با نام «جام شهدای رسانه» به میزبانی خانه مطبوعات استان قم در بهمن ماه امسال خبر داد.

مسابقات فوتسال خبرنگاران کشور با عنوان «جام شهدای رسانه» در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فخرالدین یوسف‌پور گفت: برگزاری جام شهدای رسانه کشور، یک اتفاق خوب برای استان است و موجب همدلی اصحاب رسانه و تعامل بیشتر مدیران با آن‌ها خواهد شد.

مدیر خانه مطبوعات قم با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع نشاط اجتماعی و امیدآفرینی اظهار کرد: با این هدف و نیز در جهت افزایش تعامل خانه‌های مطبوعات استان‌ها، برگزاری یک دوره مسابقه ورزشی برنامه‌ریزی شد که در رشته فوتسال بین خبرنگاران کشور و با نام «جام شهدای رسانه» به میزبانی خانه مطبوعات استان قم در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین دوره جام شهدای رسانه امسال به نام شهید محمدمهدی شریفی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان قم شکل گرفته و امیدواریم با همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی استان این رقابت‌ها هر سال برگزار شود.

یوسف پور با بیان اینکه برگزاری مسابقات از چند ماه قبل به خانه‌های مطبوعات استان‌ها اعلام و فراخوان آن منتشر شده، گفت: تاکنون خانه مطبوعات ١٨ استان به طور رسمی آمادگی خود را اعلام کرده‌اند و شرایط شرکت در مسابقات را پذیرفته‌اند.

وی یکی از شرایط شرکت تیم‌ها را عضویت داشتن بازیکنان آن‌ها در خانه مطبوعات استانی یا دارابودن پرونده در سامانه خبرنگاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا برقراری بیمه رسانه ذکر کرد و افزود به منظور تقویت تیم‌ها هر استان می‌تواند از دو بازیکن آزاد و خارج از حوزه رسانه نیز استفاده کند.

مدیر خانه مطبوعات استان قم در پایان با اشاره به تلاش‌های انجام شده توسط خانه مطبوعات و شرکت یاران کریمه به عنوان مجری مسابقات، ابراز امیدواری کرد با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان، این رویداد ملی با میزبانی شایسته و همراه با برنامه‌های جنبی و فرهنگی که پیش‌بینی شده برگزار شود.

پایان پیام/78032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول