اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کارفرمایان پرداخت حقوق و مزایای کارگران را جزء اولویت های کاری خود قرار دهند

فرماندار شهرستان بندرعباس در جلسه کمیته کارگری این شهرستان بر پرداخت حقوق و مزایای کارگران از سوی کارفرمایان تأکید کرد

کارفرمایان پرداخت حقوق و مزایای کارگران را جزء اولویت های کاری خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مُرودی فرماندار بندرعباس امروز در جلسه کمیته کارگری شهرستان با اشاره به اینکه امنیت شغلی مطالبه به حق جامعه کارگری است گفت: کارفرمایان باید تلاش کنند با ایجاد امنیت شغلی و فراهم نمودن آرامش روانی، پرداخت حقوق و مزایای کارگران را اولویت اصلی کار خود قرار دهند.

وی افزود: حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری از شاخصه های اصلی دولت است و دولت به دنبال حمایت ویژه از کارگر و کارفرماست.

فرماندار بندرعباس اظهار داشت: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه های مرتبط می تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار سازد.

  رئیس کمسیون کارگری شهرستان بندرعباس تصریح کرد: وقتی می‌توانیم در اجرای  سیاست‌های دولت در زمینه اشتغال موفق باشیم که با تکیه بر تولید داخلی بتوانیم  نیازهای کشور را رفع کنیم.

مرودی در پایان ادامه داد: کارفرمایان پرداخت حقوق و مزایای کارگران را از اولویت های کاری خود قرار دهند  و نسبت به وضعیت معیشتی کارگران توجه بیشتری داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول